30 lip 2013

Rainy Blues.


To idealny płaszcz na dzisiejszą pogodę. A w gruncie rzeczy, fajne są takie oversize'owe kardigany. To właśnie doskonały przykład na to, jak jeden, ale znaczący szczegół może urozmaicić całą stylizację, nawet tak prostą jak ta moja. Podoba mi się właśnie takie połączenie kolorów - cytrynowej żółci z nasyconą czernią. To też dzięki temu nie da się wtopić w tłum, bo któż nie zobaczy nas w takim stroju.. 



Płaszcz - Bonjour Bisou
Sukienka - IT GIRLS
Sandałki - Moschito
Torebka - Monte Carlo 
Kapelusz - Killah


41 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa,podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, jestem zachwycona.



    CRazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylka ;)
    A tak praktycznie rzecz biorąc, to skoro jest deszcz to w takich butach trudno przeżyć ;) Taki żarcik ;p
    Rosalie887

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu, ale nie podoba mi się ta stylizacja...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie stylizacja bardzo ładna :)

    misMiley345

    OdpowiedzUsuń
  6. jeej śietna ; ** , Płaszcz jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hheheh masz rację ta stylizacja pasuje do dzisiejszej pogoda ale także ja ożywia :))) Śliczny jest ten płaszczyk :))) nataleczk1218

    OdpowiedzUsuń
  8. @magdusia500
    Masz racje z tymi butami xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Popieram zdanie jednej z dziewczyn- skoro pada deszcz, to jak iść w takich butach? :D
    A poza tym jest świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet tu słońce? :O
    Na prawdę bardzo ładna. :)

    binek98765

    OdpowiedzUsuń
  11. dobór kolorów jest idealny. Stylizacja udana.
    MissNati909

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna, mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje stylizacje są świetne , bardzo podoba mi się ta stylka .
    JasnaStyles

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie jest ciekawa, ale do mnie nie przemawia.

    Minoda1999

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięękna stylizacja ! Świetne połączenie kolorów :))) Zasługujesz na to żeby pisać na tym blogu ... nie to co NIEKTÓRZY NOWI.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa i można powiedzieć taka inna stylizacja :D Ładnie :D


    asia01

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten cardigan jest boski wręcz fantastyczny *_* Doskonale dobrałaś dodatki do reszt ;3

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja jet naprawdę ładna:) hill88

    OdpowiedzUsuń
  19. Połączenie interesujące . Bardzo miło ogląda się twoje stylizacje .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajne buty! :D Nie widziałam ich wcześniej nigdzie

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się bardzo podoba *.* Naprawdę świetnie :)

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdybyś dała inne buty, byłoby idealnie :)

    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  23. To bardziej taka jesienna stylizacja, ale fajna :)
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  24. RÓWNIE DOSKONAŁA JAK TWOJA PIERWSZA PRACA. :)
    Natalka9

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo oryginalnie to wygląda ;) Ten płaszcz ma bardzo ciekawy krój i bardzo mocny i wyrazisty kolor. Stylizacja bardzo mi się podoba, a ten płaszczyk jest świetny, muszę go sobie kupić. Bardzo ciekawie połączyłaś kolory i wzory torebki i butów. Wszystko do siebie pasuje. Po prostu cud, miód i malina ;)
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna, najbardziej podoba mi się połączenie ubrań i płaszczu ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Śmieszna i stylowa *_*

    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  28. Kojarzy mi się trochę ze spacerem w deszczu, ale ogólnie to ładna. Ciekawie wykonałaś makijaż.

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie miałam pomysłu jak użyć to żółte coś. Dzięki :D
    zbietka

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna żółć *.*

    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń
  31. No, no... całkiem ciekawa, podoba mi się ;]

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń