30 lip 2013

Powitanie+Stylizacja


Witam. Nazywam się Julia, mam 14 lat a na stardoll'u możecie mnie znaleźć pod nickiem Jull03. Możliwe iż niektórzy mogą kojarzyć ten nick z ... lepiej nie mówić, ale do wszystkich mych błędów szczerze się przyznałam i wolałabym do nich nie wracać. Od dzisiejszego dnia będę publikowała tutaj moje stylizacje, mam nadzieje że chodź w najmniejszym stopniu mnie polubicie i co najważniejsze moje stylizacje przypadną wam do gustu :)


Sukienka - Windows On The World
Torebka - Nelly, It Girls, Tingeling
Bransoletka\Buty - Diesel
Skarpetki - Killah
Okulary\Kapelusz - Bizou

44 komentarze:

  1. Nie podoba mie sie,a to przez sukienke,ktora według mnie jest brzydka

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, dziwba sukienka,a moze to za sprawą dodatków?

    OdpowiedzUsuń
  3. Co wy gadacie??? Stylizacja jest boska, oryginalna!!! Kocham ją *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Witamy, witamy, niestety stylizacja średnia.




    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja, taka inna i nieprzesłodzona ;) Ale zmieniłabym torebkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, czekam na kolejne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No niezbyt mi się podoba ale nie jest tak źle ;/


    misMiley345

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam . Piękna stylizacja , chcę sukienkę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. Fajna ta stylizacja :)) Jest elegancka ale nie przesadzona :) Gratulację nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się stylizacja, ale lekko przeraża twarz doll, przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czemu niektórym się nie podoba. :/ Według mnie na prawdę udana stylizacja, lubię tego typu połączenia. Według mnie świetna.

    binek98765

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jest taka... "inna" i dodaje to stylizacji uroku.
    MissNati909

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest taka... "inna" i dodaje to stylizacji uroku.
    MissNati909

    OdpowiedzUsuń
  15. nie podoba mi się, te skarpetki niepotrzebne albo buty inne... wolę stylizacje 'starych' redaktorek

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też sie nie podoba ... do tej sukienki dobrałabym inne dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka sobie ta stylizacja ;/ , nie podoba mi się zbytnio.
    JasnaStyles

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja całkiem ładna i miłej pracy na blogu :D

    asia01

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie podoba mi się. I mam nadzieje, że wkroczysz, żeby nie kopiować ..

    Minoda1999

    OdpowiedzUsuń
  20. Miło widzieć znaną twarz na blogu *_* Ale stylizacja nie jest dobra, zbyt banalna jak na ten blog. Dodatki kiepsko dobrane.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  21. Średnio mi się podoba... hill88

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wszystko mi się podoba ale wygląda ok :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przypadła mi do gustu sukienka ale dodatki fajne

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja się zgadzam z niektórymi komentarzami powyżej. Stylizacja zbyt prosta, chociaż sukienka jest nawet nawet.

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  25. B. ładna medoll i stylizacja oczywiście, Bardzo mi się spodobały buty <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Najładniejsze jest połączenie butów ze skarpetkami

    Kateylanka

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj ;D Stylizacja podoba mi się, ale ja nie dodałabym tutaj tych okularów ;)

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie podoba mi się ta sukienka. Nie pasują do niej dodatki...

    OdpowiedzUsuń
  29. Super ! :D Mi się bardzo podoba ;)
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  30. NIE JEST ZŁA, CZEKAM NA NASTĘPNE PRACE.
    Natalka9

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się podoba ;3

    karola97xd

    OdpowiedzUsuń
  32. Witamy, witamy ;)
    Stylizacja jest boska. Sukienka - nie wiem dlaczego niektórym się nie podoba. Dla mnie właśnie ona dodaje oryginalności stylizacji. Dodatki też są świetne, skarpetki dodają uroku. Fajnie, że będziesz pisała na tym blogu ;)
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie się stylizacja podoba! Sukienka jest przepiękna, a twarz pełna zgrozy genialnie dopełnia outfit.

    VenusVirgin

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja , :)


    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  35. Dosyć ładna stylka, ale brakuje mi dodatków do urozmaicenia jej.

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  36. Stylizacja dość specyficzna, niezbyt podoba mi się ta sukienka, za to makijaż i fryzure masz śliczne! Kocham takie dollki 'z charakterem' :3 MissKari789

    OdpowiedzUsuń