30 lip 2013

I'm coming for you....


 
 







Witajcie, będę mało oryginalna i napisze, że nareszcie jest chłodni i jaram się jak nigdy tym, że jest mi zimno. Stylizacja zrobiona przy okazji robionych stylizacji na potrzeby konkursu, kiedy zobaczyłam, ze kupiłam te spodnie i praktycznie w ogóle ich nie używam, postanowiłam troszkę je ponosić. Całość jest bardzo "zwykła''.
 
Buty: Special offer/ Spodnie: Archive/ Pasek: Voile/ Koszulki/ Nelly.com i Tingeling/ Torba: Voile/
 
 
Pozdrawiam, Justyna.

44 komentarze:

  1. Bardzo fajne połączenie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie nie za bardzo same w sobie mi się podobają, jednak w tym zestawie wyglądają bardzo ładnie.
    MissNati909

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo,ale bardzo mi sie podoba.sliczne polaczenie kolorow

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie kolorystycznie, ale te spodnie... wolałabym jakieś rurki

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwykła prosta i fajna stylizacja :) Podoba mi się

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi również niezbyt podobają się te spodnie, ale tutaj pasują bardzo dobrze. Wszystko ładnie dobrane, ogółem bardzo mi się podoba ;3

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też jest już chłodno, temperatura z 32 spadła na 22 :D hehe co do stylizacji to całkiem ładna :D

    asia01

    OdpowiedzUsuń
  10. Te połączenie kolorów jest świetne. A propos moich porównań stylizacji do żywności to wyszedł Ci smaczny rożek czekoladowo - śmietankowy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarny pasuje do wszystkich kolorów i z takim różem już taką widziałam, ale tak świetnej jak ta nie ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarny pasuje do wszystkich kolorów i z takim różem już taką widziałam, ale tak świetnej jak ta nie ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie są fantastyczne *_* Bardzo kobieco i elegancko.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja i medoll oczywiście też :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ♥ Bardzo ładnie pasują do siebie kolory :)

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  16. Boska stylizacja, podoba mi się połączenie bluzki z tym paskiem i koszula :)

    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna ;D Wspaniałe jest te połączenie kolorów, w ten sposób wszystko super się komponuje :)
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne połączenie kolorów :D Super :)
    Jasna Styles

    OdpowiedzUsuń
  19. NIE PODOBAJĄ MI SIĘ TEGO TYPU SPODNIE, ALE DO STYLIZACJI PASUJĄ FENOMENALNIE. STYLIZACJA JAK NAJBARDZIEJ UDANA. POZDRAWIAM.
    Natalka9

    OdpowiedzUsuń
  20. Szalenie podobają mi się te spodnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie ,śliczna ten ubiór. Uwielbiam te spodnie :))) One świetnie wyglądają w połączeniu z tą bluzeczką i koszulą. Z resztą też poradziłaś sobie świetnie :) nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja. Bardzo podobają mi się wszystkie ubrania oraz połączenie kolorów. Trudno ułożyć stylizację z tymi spodniami, a tobie się udało. Wcale nie jest zwykła, wręcz przeciwnie. Według mnie nie ma zwykłej stylizacji. Każda ma to coś w sobie, to coś, że przykuwa wzrok. A twoje najbardziej magnetyzują. Też się jaram, że zimno ;) W końcu mogę trampki założyć, hehe ;D
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  23. super stylizacja.

    LoveRoxan

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja. Ładne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo oryginalna stylizacja, wszystko się zgadza. Super <333

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest przecudowna , naprawde !
    Pozdrawiam :-)


    Alicja888_Star

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie lubię tych spodni, ale tutaj wyglądają naprawdę ciekawie. Ładnie je wkomponowałaś w cały zestaw, wszystko fajnie współgra, tylko niebieskie paznokcie mi się tu gryzą z całością. Niby dobre ożywienie outfitu odrobiną koloru, ale wybrałabym inny odcień. Poza tym wszystko ok :)

    VenusVirgin

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne spodnie , fajne buty , fajne wszystko !



    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo stylizacja, nie mam do niej zastrzeżeń.

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacja Ok, choć nie lubię tych spodni. ;d
    zbietka

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiczna stylizacja !!!!
    Rosalie887

    OdpowiedzUsuń
  32. Spodnie piękne nie są, ale w tej stylizacji prezentują się bardzo ładnie :)


    misMiley345

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak najbardziej trafiony outfit :)

    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba się zakochałam! <3
    Najbardziej lubię tego typu połaczenia, wspaniała stylizacja! Wielkie gratulacje! Pomysł wspaniały. :*

    binek98765

    OdpowiedzUsuń