31 gru 2013

Żegnamy 2013r.

Już za godzinę ukaże się 2014 rok.
 Każdy pewnie przygotowany w zakupie fajerwerk. Za naszymi oknami za godzinę usłyszymy oraz zobaczymy przepiękne petardy, które lecą w kosmos. W telewizji można wysłuchać wielu piosenkarzy, którzy dopełniają atmosferę.

Na naszym blogu, w tym poście możemy:

 -pochwalić się, co wydarzyło się w owym roku
-opowiedzieć śmieszne historie z roku 2013
-swoje postanowienia na nowy rok
-swoje sukcesy z 2013 roku
- i wiele innych spraw.
- no i oczywiście odliczać. 

Dla najbardziej aktywnych będą nagrody. 
50 sd, ubrania. 






86 komentarzy:

  1. Niestety piosenkarze w telewizji nie mają talent. Zapłacili "upadłym gwiazdom", których się albumy nie sprzedają i są tani xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że Ty masz talent, eszki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje postanowienia noworoczne:
    - Schudnąć 2 kg (ważę aż 52 kg, a mam 14 lat)
    - Nie być tak rozrzutną jak dotychczas
    - Nie popełnić błędów tak wielu jak w tym roku
    - Nie chodzić na wagary (no oprócz tych 2/3 dni)
    - Znaleźć drugą połówkę (taką na przynajmniej 1 miesiąc)
    - Pojechać na wymarzone wakacje (najlepiej do Loret De Mar - czy jak to się tam pisze)
    - Przestać przeklinać
    - Przestać kłamać
    A tak na prawdę moje postanowienie to brak postanowień.

    Kamilka1214Miss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kiedy wyznacznikiem wagi jest wiek? Jeśli masz 1,80 m i ważysz 50 kg to masz niedowagę, jak masz 1,35 m to masz nadwagę. To zależy od wzrostu, nie od wieku.

      Usuń
    2. Henedzia nie dawaj rad ;(, to nie są rozmowy w toku ;(

      Usuń
  4. Henedziu ja mam talent eszki2

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, przecież jesteś najzdolniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Henedziu jakie masz postanowienia?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto będzie dzisiaj pić picolo xD?

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. JA MAM, ale to tajne bo się nie spełni ;|!

      Usuń
    2. Chcesz mieć chłopaka, opis na gg CapsLk i myślisz, że nikt nie wie.

      Usuń
    3. a teraz henedzia idź przytyj bo chudy jesteś

      Usuń
  9. Mam postawienie - wygrać w Lotto xd
    Huehueheu

    OdpowiedzUsuń
  10. Henedzia pochwal się co się wydarzyło w tym roku ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. ach tak poznałeś emipaulę, a to dziwka ;(

      Usuń
    2. Karolka zakłamany szmatławiec ;*, karolinko zapomniałaś zmienić konto na bloggerze ;* i bloga, jak zaczęłaś udawać ewelinkę ;)

      Usuń
  12. Moje postanowienie - Poprawić oceny.
    buuahahahhhaaahaaha! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Razem z moimi kol i psem jednej z nich poszłyśmy razem na plac zabaw. Andzia zjechałaa ze zjeżdżalni na brzuch a ten pies zaczął jej gwałcić rękę. Naj dziwne było to że to była suczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, to zmieniło moje życie

      Usuń
    2. JEZU TRZEBA TO DAĆ DO ROZMÓW W TOKU!

      Usuń
    3. Na dodatek ten pies miał pomalowane pazury u łapy na pink'owo

      Usuń
    4. biedny pies, nie macie co robić ?

      Usuń
    5. Te pazury to pomalowała mu siostra Andzi która ma 20lat

      Usuń
    6. Pies ma takie pazurki, wow!
      On jest taki pink'owy, wow!

      Usuń
    7. nie znam jej, ale uznałam, że czas na autopromocję

      http://caramel-stardoll.blogspot.com/

      Usuń
    8. Fajnie byłoby gdyby takie interesujące historie były w rozmowach w toku

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  14. Poznałem wiele niesamowitych ludzi, nawiązałem świetne znajomości(niektóre mniej świetne, pomińmy to). Nie tylko tych stardollowych, ale normalnych, w prawdziwym życiu również. Moje postanowienie na nowy rok to robienie lepszych stylizacji i niewydawanie kasy na rzeczy których i tak nie założę. Chcę przytyć, bardzo chcę przytyć:c.
    szymon2

    OdpowiedzUsuń
  15. Urwałabym sobie palec petardą XD

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda, że nie urwałaś ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. JA CHCĘ ZGRUBNĄĆ + 15 KG, MOŻE KTOŚ ODDA?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okey, chętnie oddam moje kilogramy :D

      Usuń
    2. Ja również mogę oddać, jak chcesz to nawet więcej niż 15 kg :D
      zuzia023

      Usuń
    3. Ja również mogę oddać, jak chcesz to nawet więcej niż 15 kg :D
      zuzia023

      Usuń
    4. Ja polecam isc do fat killers tam maja nadmiar.

      Usuń
    5. tsa, gdyby sie dalo... nie umiem zgruubnAc no cholera..

      Usuń
  18. Już nowy rok trwa Godzinę i 24min ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Magda możesz wyłączyć tę muzykę D: bo ona irytuję kiedy wchodzi się na bloga i słuchasz muzyki swojej, a nagle carey ;s

    OdpowiedzUsuń
  20. hhahaha :D
    emipaula - ale mi pocisłaś, aż mi w pięty poszło :/
    mam nowe konto na bloggerze, masz złego informatora.
    bloga też mam nowego ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. "Z przykrością muszę stwierdzić że nasza redaktorka Emipaula zaniedbuje swoje obowiązki od ponad miesiąca"
    "W miedzyczasie wypromowała swojego bloga kosztem STYLLASH i ściąga pomysły z naszego bloga."
    No, no. Emipaula jednak nie jest taka święta ;)

    OdpowiedzUsuń