27 lip 2013

WIELKA LOTERIA

 Jeśli jest nowa nazwa czas na WIELKĄ LOTERIĘ (tak jak obiecałam). *

WYMAGAMY: 
1. Obserwować bloga GLAMUQ  (sprawdzamy)
2. Aby wziąć udział w loterii trzeba napisać adres bloga w prezentacji
"glamuq.blogspot.com" (sprawdzamy)
3. Zgłosić się +nick.
4. Napisać rzecz ją chcielibyście dostać.
5. Napisać rzeczy jakie macie.

LOTERIA DO 10 SIERPNIA!

(kliknij aby powiększyć)

*loteria zostanie rozdana gdy będzie około 1000 członków.
* Niedostępna sukienka Amy Cleire. W zamian dołozymy coś innego . 


484 komentarze:

  1. Chciałabym 2,3,12 :D

    Aktualnie nic nie mam.

    Vaxana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym 1,2,3,4,5,8 lub 11. :)
    Mam koszulę z drugiego rzędu i czarną kamizelkę.

    ola221

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :D
    Nie mam żadnej z tych rzeczy :)
    Najbardziej zależy mi na nr 1., 2., 7., 9., 10., 12. i 13. :D

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, chciałabym blazery Elle, białą bluzkę i hb Vest (numery: 1, 2, 7, 12).

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  5. Zglaszam się.

    Chciałabym 2,8.

    Sapciaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    Chciałabym 1,2,3
    Nie mam niczego
    Gin_y

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiryee
    mam 1 3 4 7 11
    chcę 2 albo 11

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Chciałabym 1,2,13 ;)

    Niestety nie mam niczego z tych rzeczy ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :)
    Chciałabym 1,2,13 ;)

    Niestety nie mam niczego z tych rzeczy ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam sie
    chciałabym 2,3,5,12
    mam 1,8
    MissWiki7s

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)

    Chciałbym mieć szary blazer ELLE, niebieską tunikę z buzią z LE i militarny żakiet HB :)
    Mam czarny żakiet ELLE, białą koszulkę ze znakiem pokoju, sukienkę AmyClaire, czarną kamizelkę HB i 2 spodnie :)

    Link mam w prezentacji :)

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się
    -Karolkaa33
    Zalezy mi na: 1, 2, 7, 10
    Nie mam nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się
    karolinnaaa2222
    Nie mam nic
    Chciałaby: któryś blazerek ELLE lub tunikę LE niebieską z twarzą (marzę o niej już od dawna)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się :) mam blezer elle widoczny na pierwszym manekinie ;p przedostatnia kamizelka jest śliczna :)

    Independentt

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się
    niestety nie mam nic
    będę cieszyć się z tego co dostanę
    MissSto2710

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się
    nie mam nic, a najbardziej chciałabym nr 2,10,13 :)

    kwiatowaestera

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję :)
    glamuq.blogspot.com
    zgłaszam się, missfrancja
    chciałabym 1, 3, 6 bądź 7
    niestety, nie mam nic z tych rzeczy :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, przepraszam
      oczywiście adres bloga w mojej prezentacji :)

      Usuń
  18. Zgłaszam sie chciała bym 1 albo 2 , 7/10/11/12 ;)

    Nick to kesha78love1
    Jestem obserwatorem i mam to w prezętacjii ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam 1, 3, 4, 9, 12, 13

    Chciałabym 2, 5

    oliwcia_paris

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się c:
    Chciałabym 1,2,7,12,13
    Nie mam niczego.
    Link w prezentacji.


    Paluchowar

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się. Nie mam nic, a nagroda obojętna :D
    wiktoriaa003

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się.
    Nie posiadam nic, co wiąże się z tym że nagroda obojętna. :)
    NieOosiagalna

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się, obserwuję, chciałabym szary blazer, emo-niunia-

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się ;)
    Chciałabym militarny żakiet HB, czarny blazer ELLE lub kamizelkę HB.

    punkkokoo

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się
    chciałabym 1, 2, 6, 8, 12, 13 ;PPPP
    nie mam nic
    MistAsh29634

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam sie ;3
    Mam : 1,4,7,8,10,13 ;-)
    Chciałabym : 2 i 12 :D

    kachna999

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mam nic.
    Chciałabym 2 ew. 7.
    MyMelisaWhite
    +
    Mam nazwę bloga w prezentacji :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się . Alicja888_Star
    Chciałabym : 6,10,12 i 13
    Mam z tych rzeczy : nic .
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję ;) mój nick to :olka1998 mam hb vest a chcialabym mieć 2 i 8 pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się :), missTina888 .
    Chciałabym dostać : 11
    Mam z tych rzeczy : 12
    :)

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się nati596
    chciałabym-6 9 10
    mam- nic :P

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się :3
    kasiula3104
    chciała bym wszystko oprócz 3

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się
    Slowia12313
    nie mam nic
    chciałabym blezer elle (obojętne który)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się, chciałabym obojętnie jaki blazer Elle, koszulkę z pacyfką oraz przedostatnią rzecz, nie mam nic :D
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się

    wszystko śliczne, więc obojętnie

    adres zaraz skopiuje do prezentacji :) i obserwuje

    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się .:)
    Nie mam nic.
    Chciałabym najchętniej wszystko, ale najbardziej chyba 1 i 2 żakiecik. Są cudowne.
    Zaraz link dam do prezentacji. :)

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się
    Zależy mi na kamizelce hb lub koszuli (ostatnia) bądź szary blazer :D
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam tylko koszulę z Varsus. Ale oddałabym wszystko co mam na blezeer z Elle (ten pierwszy od lewej u góry)
    Link mam w prezentacji już:)


    klala199

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się ;O
    dareczek7

    OdpowiedzUsuń
  41. 1.Obserwuję ^.^
    2.Link juz w prezentacji ;p
    3.Zgłaszam się paula01225
    4.Chciałabym ; 1 , 2 <33333333333333333
    5.Mam ; 5

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszam się :) wszystko mi pasuje ^^

    Emli_

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się :) Najbardziej chciałabym 1, jeżeli nie ona to może być 2, 9, 10, 12. Jeżeli żaden z nich to jakąkolwiek rzecz :)

    Aktualnie nie mam żadnej z tych rzeczy :)

    igunia222

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się ;3 NAJBARDZIEJ NA CAŁYM ŚWIECIE CHCIAŁA BYM SZARY BLAZER NR2 (pliss).
    Obserwuje bloga.
    Dałam adres bloga w prezentacji.
    Mam tylko 1 rzecz: sukienkę z Amy Clair nr6

    dkotekd

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się.
    Chciałabym nr 1, 2 lub 7. Ale najbardziej 1 ;)
    Nie mam niczego...


    niebieski119

    OdpowiedzUsuń
  46. zgłaszam się
    Chciałabym 13 rzecz (czarna prześwitująca koszula)
    Nie mam żadnej z rzeczy

    CoralM12beuty

    OdpowiedzUsuń
  47. Chciałabym 2,7,10... Nie mam nic

    szkodnik2248

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam i i 12. Chcę 2, 3, 7 oraz 13.

    ...TENTURI...

    OdpowiedzUsuń
  49. Chciałabym 2 lub 11, posiadam 5.

    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się.
    Mam: 1, 4, 12.

    LadyPrincesslov

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie posiadam niczeog chcę nr.1, 2, 12, 4, 7

    PatryciaGirl

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam sie
    Chciałabym wszystko oprócz 1 bo już posiadam :)

    Karosia23

    OdpowiedzUsuń
  53. Chcę bluzkę z ustami
    ELIZABETSUPER11

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się!!!



    Zależy mi na nr.1
    TrusQaveczQa

    OdpowiedzUsuń
  55. chciałabym 2/ nic nie mam

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  56. zgłaszam się, chciałabym 2,6,9 lub 13 (nic nie mam)



    jasmina767

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się :)
    Najbardziej chciałabym jakiś blezer , ale ze wszystkiego bd zadowolona ;*
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się, nie mam nic, chciałabym cokolwiek :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się ;)
    Nie mam nic ;)
    Ładna jest ta czarna koszula, ostatnia w prawym dolnym rogu,
    ale ze wszystkiego będę zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. glamuq.blogspot.com Chciałabym 1,2,6,9,10,13 Pozdrawiam


    TheWandet :3

    OdpowiedzUsuń
  61. 1. obserwuje
    2. zrobione
    3. zgłaszam się, nick: -carolla-
    4. chciałabym wszytsko, ale jak miałabym wybrać, to najbardziej: niebieska tunika LE lub koszula versus tributr C;
    5. mam bluzke na ramiaczka z archive

    -carolla-

    OdpowiedzUsuń
  62. zgłaszam się ;33

    chciałabym Blezer Elle ♥


    madzia78443Blue

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się.
    Mam USA Print Leggins, białą bluzkę i białą koszulę.
    Chciałabym czarny lub szary blazer lub HB Vest :)

    miss_miley_van

    OdpowiedzUsuń
  65. chciała bym 1 lub 6
    ola_stg999

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się.
    Chciałabym 2 lub 11, ale może być obojętnie co bo nie mam żadnej z tych rzeczy.
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  67. Zglaszam sie

    chcialabym czarny blazer z ELLE , ale zadowole sie z kazdej nagrody
    (najbardziej z blazer xD)

    Aleniala

    OdpowiedzUsuń
  68. zgłaszam się

    najbardziej chciałabym szary blazer, ale wszytsko jest super więc albo blazer,albo coś innego. Ze wszytskiego będę się cieszyć :)

    Posiadam białą bluzkę na ostatnim manekinie w pierwszym rzędzie :)

    asia01

    OdpowiedzUsuń
  69. Zglaszam sie. chcialabym z drugiego rzedu 3 ubarnie.
    obserwuje prywatnie. nic z tad nie posiadam
    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  70. zgłaszam się
    Nic nie mam
    Chciałabym tą 7 białą bluzkę
    MissAshx33

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się :)
    Chciałabym którąś z pierwszych 3 rzeczy z 1 rzędu :)


    alapole

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się
    Nie mam niczego z tych ubranek ,bym chciała to z pierwszego manekina :)

    missjula20105

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się. Nie mam nic.


    Zuzia1358

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam sie, Zuza0110
    www.stardoll.com/pl/user/?id=30771121 - to link do mnie, abyście sprawdzili, czy mam adres w prezentacji. ;)

    Mam bluzkę z pacyfką i białą koszulę z Archive, a chciałabym leginsy z motywem flagi, kamizelkę Hot Buys, koszulę z Versus'a lub któreś LE, ale z chęcią przyjmę cokolwiek, bo nagrody są genialne. ;))

    OdpowiedzUsuń
  75. rihanna7755

    mam 3,4,7 od lewej w pierwszym rzędzie
    mam 3,5 od lewej w drugim rzędzie

    Chcę rzeczy, których nie mam

    OdpowiedzUsuń

  76. 1. Obserwowuje bloga jako czacha32 ;**
    2..wpisałam wasz blog do prezentacji
    3. zgłaszam się czacha32
    4. szary blezer,bluzka na 4 manekinie w 1 rzędzie
    5. mam wszystko oprócz tych rzeczy które wymieniłam.

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam się ♥
    Mój Stardoll : Selciaxd12
    Niestety nie mam ani jedniej rzeczy . Chciałabym bluzkę z ustami bodajże z LE.


    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się♥
    Mój stardoll:Ewaaaaaaaaaaa
    Niestety nie mam ani jedniej rzeczy.Chciałabym rzecz z 1 lalki 2,3,7,10,11,12

    OdpowiedzUsuń
  79. zgłaszam sie :)))
    nie mam nic z rzeczy powyżej, ale najbardziej bym chciała nr 2 lub 7.
    na stardoll jestem jako Medley_

    OdpowiedzUsuń
  80. zgłaszam się :3
    Nie mam nic , podoba mi się wszystko .
    Na sd jestem DancingAngel-23

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się :)

    Nie mam nic.

    Malwa28

    OdpowiedzUsuń
  82. Obserwuję jako Girls0321 na stardoll też jestem Girls0321
    Nie mam nic z tych rzeczy chciałabym 10 rzecz z kolei .

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuję jako Girls0321 na stardoll też jestem Girls0321
    Nie mam nic z tych rzeczy chciałabym 10 rzecz z kolei .

    OdpowiedzUsuń
  84. chciałabym czarny lub zielony blezer :) nie mam żadnej z tych rzeczy

    koala1.2

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się
    Chciałabym 1,2,10 albo 12. Tak poza tym to nie mam nic z tych rzeczy.

    kocie

    OdpowiedzUsuń
  86. chciałabym sukienke . nic z tych rzeczy nie mam
    bella.1.2.3.

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się
    Wszystko bym chciała,nie potrafię wybrać 1 ubranka :(

    lady166

    OdpowiedzUsuń
  88. czari.9

    Chciałbym 2,3,12 lub 13

    OdpowiedzUsuń
  89. Zgłaszam się.Nie mam nic z tych rzeczy,najbardziej chciałabym szary lub czarny blazer ELLE :) Mam link w prezentacji.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgłaszam się. Nie mam nic z tamtych rzeczy. Chciałbym nr 3. Mój nick to Fafi14

    OdpowiedzUsuń
  91. Zgłaszam się

    nick: megi_cute_xd

    na razie nie mam żadniej rzeczy, ale chciała bym ta trójkolorową sukienkę z pierwszego rzędu (szósta od lewej)lub tą zieloną kurtkę (trzecia do lewej)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. zg się .chciałabym 1,2,3.mam nr. 12
    K.G.11

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się :) Obserwuję bloga pod nazwą wikarak V
    Nie mam żadnej z tych rzeczy Chciałabym czarny blezer :)

    wikarak

    OdpowiedzUsuń
  94. Zgłaszam się ;)
    Najbardziej zależy mi na 3 pierwszych rzeczach .
    Nie mam żadnego ubrania .
    Elajna

    OdpowiedzUsuń
  95. Zgłaszam się :)
    Blingzuzanna1

    Nie mam żadnej z tych rzeczy,ale najbardziej zależy mi Kamizelce,która jest w drugim rzędzie na przedostatniej lalce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  96. Zgłaszam się :)
    Najbardziej chciałabym którys z tych numerów : 2,12,13.
    Nie mam żadnego z nich.

    EmOLAdY9705

    OdpowiedzUsuń
  97. Zgłaszam się :)
    Chciałabym 8 lub 13.
    Aktualnie, nic z tych rzeczy nie posiadam :)

    xMegasse

    OdpowiedzUsuń
  98. Zgłaszam się
    Mam zielony płaszcz, bluzkę z pacyfką, biały top, białą koszulę, czarną kamizelkę hb.
    Najbardziej to bym chciała szary blazer z ELLE *_* ale szczerze mówiąc każda nagroda mnie ucieszy, bo wszystko jest fantastyczne!

    _carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  99. Zglaszam sie :D

    Chcialabym 1 lub 2 :)


    anaxD01

    OdpowiedzUsuń
  100. Obserwuje, linka zaraz dodaje do prezentacji, mój nick to lusia_stars
    nie posiadam żadnych z rzeczy. Wszystko jest super ale najbardziej podoba mi się 1,10,11 i 13

    OdpowiedzUsuń
  101. Zgłaszam się :)
    Chciałbym:
    1, 2, 6, 7, 12 :)

    paulusia_1993 obserwuję jako Magda K

    OdpowiedzUsuń
  102. Zgłaszam się ♥
    Obserwuję pod Wandosz
    Chciałabym bardzo 1, 2, 6, 8, 9, 11,

    Pozdrawiam Wandosz

    OdpowiedzUsuń
  103. witam serdecznie ♥
    chciałabym 12lub13
    nie ma nic z tych rzeczy :)
    pozdrawiam cieplutko
    mariaklarawanda obserwuje jako sobolejro

    OdpowiedzUsuń
  104. witam serdecznie ♥
    chciałabym 12lub13
    nie ma nic z tych rzeczy :)
    pozdrawiam cieplutko
    mariaklarawanda obserwuje jako sobolejro

    OdpowiedzUsuń
  105. Zgłaszam się.
    Obserwuję bloga.
    Mam link bloga w prezentacji.
    Nie mam nic z tych rzeczy.Chciałabym jakiś blazer lub koszulę z kołnieżykiem. Ale może być cokolwiek ;♥

    BossSylwia

    OdpowiedzUsuń
  106. Mam: 6, 7, 10
    Chcialabym: 2, 3, 4, 11, 12, 13, reszta takze nie pogardze :)
    STALOWYSZCZURek

    OdpowiedzUsuń
  107. Zgłaszam się ;]
    Chciałabym: 1,2,4,5,8,9,13
    Mam: 7,10

    Natatalia014

    OdpowiedzUsuń
  108. zgłaszam się:)

    adres bloga już w mojej prezentacji^^

    mam tylko sukienkę Amy Claire (numerek 6)

    a podobają mi się wszystkieee pozostałe rzeczy^^
    a najbardziej zależy mi na numerkach: 1❤, 2❤, 3❤, 4, 5, 7, 9❤, 11, 12❤ i 13❤^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  109. zgłaszam się
    chciałabym 4 i 11
    mam 12, 13, 3, 6, 7

    Kladiaaa

    OdpowiedzUsuń
  110. Zgłaszam się. Jestem NanoFashions. Jeśli wygram przyjmę każdą rzecz ;)

    Pozdrawiam,
    NanoFashions

    OdpowiedzUsuń
  111. Zgłaszam się, adres bloga jest zamieszczony w prezentacji.
    Chciałabym numerek 1,5 i 9.
    Mam :2,6,7,9,10.
    Pozdrawiam Marta :*

    OdpowiedzUsuń
  112. Zgłaszam się. MissJulia2772

    Najbardziej chciałabym dostać ubranie nr. 1.

    Z tych rzeczy nie mam nic.


    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  113. zgłaszam się
    chce blazer elle z pierwszego manekina lub blazer z drugiego :)
    Nie mam nic
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  114. Zgłaszam się
    nie mam nic

    kittykinia

    OdpowiedzUsuń
  115. Zgłaszam się.
    Nie mam nic.
    Chciałabym nr 13. Ewentualnie te drugie spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  116. zgłaszam się ;)
    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szary blazer, ale ze wszystkiego się ucieszę.

      Usuń
  117. Zgłaszam się . ! Link już jest w prezentacji. Nie mam nic, ucieszę się z wszystkiego . rozzi9

    OdpowiedzUsuń
  118. Zgłaszam się :)
    Ogólnie obojętnie co dostanę, ponieważ wszystko jest bardzo ładne, lecz najbardziej zależy mi na nagrodzie 6 :)

    selcia17 ~~ na-okolo-stardollkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. zGŁASZAM SIĘ :) CHCĘ WSZYSTKO NIC NIE MAM >O<


    kinga4567ja

    OdpowiedzUsuń
  120. Nic nie mam ale chciałabym bardzooo z 2 manekinu kurteczkę.
    megagwiazda22

    OdpowiedzUsuń
  121. zgłaszam się, chciałabym szary lub czarny blazer c;

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  122. chciałabym 1 lub 2
    nie mam nic
    Vaaifa

    OdpowiedzUsuń
  123. Chciałabym nr. 2 i 6 :)
    Nie mam nic :/

    LoveOliwia2000

    OdpowiedzUsuń
  124. Zgłaszam się

    Chciałbym 2, 8,9 lub 13
    Nie mam nic ;(

    angel_aqua9

    OdpowiedzUsuń
  125. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  126. chciałabym od 1, 3, 4, 5, 6 lub 7, posiadam 2, 10 i 13

    bellatrixxlestr

    OdpowiedzUsuń
  127. zgłaszam się

    najbardziej chciałabym 1 2 i 7 ;*

    00mili00

    OdpowiedzUsuń
  128. Zgłaszam się.
    Chcę 1, 2, lub 3.
    nie ma żadnej rzeczy. :<
    Zielona00000

    OdpowiedzUsuń
  129. Zgłaszam Się.
    1,14,6,10 chcę
    Nie mam nic :/

    Ladyconita

    OdpowiedzUsuń
  130. Zgłaszam się ;)
    Chciałabym 1,2, 3, 7, 9 lub 11 ;)

    Patuskaaaa

    OdpowiedzUsuń
  131. Zgłaszam się.
    Nic nie mam ; )
    Chciałabym 9,10,12 ; )
    Ecia5

    OdpowiedzUsuń
  132. Zgłaszam się.
    Nie mam nic.
    Chciałabym 1,2,3
    Nick stardoll: mysia-kiss-me
    Obserwuję jako: Ktos ktosiowy

    OdpowiedzUsuń
  133. Weź udział!
    Nie mają. Chcesz wygrać 02 i 13!
    Novinha06 :)

    Powodzenia dla wszystkich *-*

    OdpowiedzUsuń
  134. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  135. Zgłaszam się. Zależy mi na 1, 2, 7
    Obserwuję jako: Julia Jakaś
    Staroll: Jull03

    OdpowiedzUsuń
  136. Zgłaszam się! Ojj Boziu <3 Szary blazer i shirt z archive <33

    MizHana

    OdpowiedzUsuń
  137. Zgłaszam sie ! jeny blazer czarne z elle ♥
    Nicki-Girl3333

    OdpowiedzUsuń

  138. Hejoooo :D

    Zgłaszam się do loterii !!

    Nick na Stardoll : AshakaGirl

    Obserwuję jako: Anna Słowik



    Najbardziej zależy mi na:

    - Czarny blezer z ELLE (nr.1)
    - Szary blezer z ELLE (nr.2)
    - Zielona marynarka bodajże z "Bonjour Bizou" (nr. 3)

    Jeżeli jednak nie uda mi się zdobyć żadnej z tych rzeczy chciała bym:

    - Szaro białą sukienkę z AMYCLARIE (nr.6)
    - Białą bluzeczkę z obrazka nr. 7

    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  139. Zrobione.

    Zgłaszam się. Nick ze stardoll- Raachelx33

    Najbardziej zależy mi na szarym blezerze z elle, militarnej kurtce z bizou ( nr.3) i szarej koszuli mgiełce z ostatninej pozycji

    Mam czarny blezer elle :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Zgłaszam się ;)

    Mam sukienkę Amy Claire, biały top na ramiączkach z Archive i spodnie z flagą USA.

    Angela22Pink

    OdpowiedzUsuń
  141. Zgłaszam sie ;D
    1. Obserwuje jako : denger13
    2. Link umieszczony
    3. denger13
    4. 1,2,3,6,9,12
    5.Nie mam nic

    denger13

    OdpowiedzUsuń
  142. Zgłaszam się.Mam bluzkę z pacyfiką i sukienkę z amy clarie.Naprawdę uciszę się z obojętnie jakiej rzeczy ale najbardziej to bym chyba chciała któryś z bleazerów z Elle.Wiem że mam małe szanse ponieważ wiele osób je chce ale warto spróbować.
    Miss_kasia001

    OdpowiedzUsuń
  143. zgłaszam się
    nic nie mam
    Chciałabym 1 2 lub 3 ale zadowolę się również inną rzeczą
    CoolMiley352

    OdpowiedzUsuń
  144. Zgłaszam się,
    Marzę o 1, 3, 12, 13.
    Nie posiadam nic.
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  145. Zgłaszam się :) Umieściłam link w prezentacji. Nie mam żadnej z tych rzeczy, chciałabym nr 2,3,7,10,12 lub 13 :)

    _karolcia01_

    OdpowiedzUsuń
  146. pysia1400
    chaciała bym blezer z ELLE ;D czarny

    OdpowiedzUsuń
  147. Zgłaszam się!
    Mam ; 4
    Chciałąbym: 1,2,3 ale może być wszystko inne.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  148. Zgłaszam się
    Chciałabym szary blezer drugi z kolei lub skórzaną, czarną kamizelkę na piątym manekinie w dolnym rzędzie.
    Nie mam nic


    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  149. zroblam wszystko co trzeba . nie mam zadnej z tych rzeczy zalezy mi na 1 2 3 4 lub 6 ale uciesze sie cokolwiek by mi przypadlo. pozdrawiam


    klaudia.0607

    OdpowiedzUsuń
  150. Zgłaszam się :-)
    Interesuje mnie:1,2,7,10,12


    Shellmyszka

    OdpowiedzUsuń
  151. Zgłaszam się :D Wszystko jest śliczne a najbardziej podobają mi się : 1 ,2 , 4 , 6 , 10 , 13 .
    Ale chętnie coś innego :P


    Jula1807

    OdpowiedzUsuń
  152. Zgłaszam się, Chciałabym 7 ;D

    Princessa_W.R

    OdpowiedzUsuń
  153. 1. Obserwuję ^^
    2. Napisane ;3
    3. Zgłaszam się, szalonatylkoja1 ;PP.
    4. Bardzo chciałabym: 1, 2, 7, 10, 11, bądź 12 <3
    5. Miałam, ale już nie mam nic z tych rzeczy ; ))

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  154. Nic nie mam :(
    Chciałabym jakiś blazer z Elle :D
    Zg się
    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  155. zgłaszam się
    chciałabym obojętnie co
    nie mam nic


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  156. Zgłaszam się

    Obecnie nie mam żadnej z tych rzeczy Chciałabym 1 2 4 5 6 12
    nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  157. Zgłaszam się emu.musia , obserwuję pod taką samą nazwą . Odpowiada mi wszystko i nie mam nic z tego :)

    OdpowiedzUsuń
  158. Zgłaszam się ;)
    Nie posiadam żadnej z tych rzeczy
    Chciałabym : 1 lub 2, 9 lub 7
    Obserwuję bloga jako : wika
    Dodałam adres bloga do prezentacji
    wiciakicia

    OdpowiedzUsuń
  159. Zgłaszam się.
    Nie mam żadnej rzeczy.
    Nagroda jest mi obojentna, ponieważ jeszcze nigdy nic nie wygrałam.
    Adres bloga jest u mnie w prezentacji.

    Nick na Stardoll:nati_678

    OdpowiedzUsuń
  160. Zgłaszam się
    Nic nie mam, chciałabym HB vest :D

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  161. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  162. 1.Zrobione
    2.Zrobione
    3.Zg się, Elizabetsuper11
    Nic nie mam

    OdpowiedzUsuń
  163. 1. Obserwuję
    2. Napisałam
    3. wertynaria06666
    4. Chcę 1, 2,lub 10
    5. Nic nie mam

    OdpowiedzUsuń
  164. 1. oczywiście zrobione
    2. zrobione
    3. anollastar
    4. najbardziej interesuje mnie 1, 2, 7, 9, 12, 13.
    5. niestety nie mam nic z tych rzeczy.
    xx, Anollastar

    OdpowiedzUsuń
  165. Zgłaszam się,
    dosia11
    obserwuję i link w prezentacji jest,
    chciałabym dostać nr.1
    nic nie mam

    OdpowiedzUsuń
  166. Zgłaszam się.
    Chciałabym skórzaną kamizelkę z Bonjur Bizou, mam koszulkę z pacyfką.
    lilian_black

    OdpowiedzUsuń
  167. zg się.
    Nie mam żadnej z tych rzeczy
    i najbardziej zależy mi na tych brązowych spodniach i zielonym płaszczu :)
    sweetka123

    OdpowiedzUsuń
  168. Zgłaszam się, obserwuję bloga i mam jego adres w prezentacji.
    Najbardziej zależy mi na pierwszych trzech rzeczach w górnym rzędzie od lewej (trzy blazery) i przedostatniej i ostatniej w dolnym rzędzie (kamizelka i koszula).
    Nie mam żadnej z tych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  169. Zgłaszam się

    obserwuje tego bloga i wpisalam wasz link bloga ktury zaprasza do obserwowania :)
    Nie mam zadnego artykulu z loteri ... Chcialambym Artkul 1 ,4 ,6 ,10 lub 12

    wera1Heart

    OdpowiedzUsuń


  170. Chcę 2 albo 7 albo 10 :D
    azo_ona

    OdpowiedzUsuń
  171. http://glamuq.blogspot.com/
    Zgłaszam się. kawu00
    1,2,3,4,5,10,12.
    Nie mam żadnej z tych rzeczy. xdd

    kawu00

    OdpowiedzUsuń
  172. Chciałabym jedną z marynarek od Elle. Aktualnie nia mam żadnej z tych rzeczy :< Jednak uważam, że te marynarki najbardziej mi się przydadzą, ponieważ są śliczne i pasują do wszystkiego :)

    glamuq.blogspot.com

    Na strdollu jestem DiamondRoyale.
    Ewentualnie możecie podarować marynarkę mojej przyjaciółce Martynie- paichiwo15

    OdpowiedzUsuń
  173. Chciałabym Boyfriend Jacket nie mam żadnej z tych rzeczy .
    Na stardoll girls0321 obserwuje girls0321 .

    OdpowiedzUsuń
  174. Zgłaszam się ;)
    Mam przedostatnią kamizelkę
    Chciałabym 1,2,3 lub 13 ;)

    ewela0913

    OdpowiedzUsuń
  175. Zgłaszam się.

    Nie mam niczego. Chciałabym obojętnie co. :)
    AliMakkartnej

    OdpowiedzUsuń
  176. Zgłaszam się :)
    Ciastek231 , nie mam nic z tego :)

    OdpowiedzUsuń
  177. Zgłaszam się
    obojetnie co dostane wszystko mi się podoba
    Vanneska1122

    OdpowiedzUsuń
  178. Zgłaszam się
    Mam rzecz 3,4,5,7,8
    Chciałabym numerek 1

    Magda.Stardol.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem 500 obserwatorem, SUPER !!!

      Usuń
    2. Chciałabym 1 ale może być co kolwiek czego nie mam :)

      Usuń
  179. Zgłaszam się

    Mam ostatnią koszulę z przejrzystego materiału.
    Chciałabym numer 1, 2 i kamizelkę skórzaną Hot Buys (przedostatnia)

    alfieralphie

    OdpowiedzUsuń
  180. zgłaszam się
    chciałabym białą bluzkę Amy C.(archive), 1 i 2 marynarkę z ELLE.
    Aktualnie nie mam nic z powyższych rzeczy.

    Hela2104

    OdpowiedzUsuń