29 lip 2013

Just give ma a reason

Witam Was, czy Wam też jest tak gorąco? Ja cały czas przesiaduję w basenie, bo w tym skwarze nie da się żyć, schładzam się wszystkim czym się da, a upał jak był tak i jest. No niestety, pewnie zatęsknię jeszcze za tą pogodą. Stylizacja w moich ulubionych barwach, mam nadzieje, że się spodoba :)








top - G.V. C Tribute
spódniczka - Archive
kolczyki - Sunny bunny
bransoletka - Diesel
torebka - Royalty
buty - Perfect Day




Na koniec piosenka, którą ostatnimi czasy uwielbiam:


36 komentarzy:

  1. Kocham tą piosenkę i stylizację <3

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety przez ten upał moje spalone plecy cierpią jeszcze bardziej. Właśnie wsadziłam moją pepsi do lodówki żeby się schłodziła - mam nadzieję że chociaż to pomoże. Stylizacja ładna, elegancka i dziewczęca, podoba mi się to że utrzymałaś ją w jednolitych barwach.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super połączenie, stylizacja wyszła na prawdę ładna i dziewczęca :D

    asia01

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta stylizacja :) Pasuje ten topdo tej spódniczki razem to wygląda jak sukienka :)nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest mega gorąco ;/ Ciekawa stylizacja, delikatne kolorki.

    Minoda1999

    OdpowiedzUsuń
  7. Też siedzę w basenie, jest tak gorąco ;.; Stylizacja ma ciekawe kolory, śliczne połączenie bluzeczki, aż chyba sama ją kupię sobie :D

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  8. DELIKATNE KOLORY, IDEALNE POŁĄCZENIE - ZDECYDOWANIE.
    I TA SPÓDNICZKA(I♥IT)
    Natalka9

    OdpowiedzUsuń
  9. Taak, denerwuje mnie ta pogoda:
    Raz za zimno, raz za gorąco ;/ A stylizacja naprawdę ładna ;3

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest prosta, ale śliczna ;)





    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam stylizacje w takich kolorach.Twoja jest cudowna :)


    misMiley345

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie przepadam za tego typu twarzami, ale stylizacja na prawdę świetna. ;)

    binek98765

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta stylizacja jest przepiękna! W stu procentach trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie, wszystko do siebie dopasowane, no po prostu cudo *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba , dobry pomysł na wykorzystanie tej bluzki

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się , fajne połączenie kolorów :)
    JasnaStyles

    OdpowiedzUsuń
  17. Też ją lubię :-)


    Alicja888_Star

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobra, dziewczęca i delikatna stylizacja :) Świetne kolory, podoba mi się.

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosta, ciekawa stylizacja. Podoba mi się :)
    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylizacja i piosenka ;)
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczniutka ta twoja stylizacja. Bardzo podobają mi się jej barwy. Są delikatne i dziewczęce. Ubrania też takie są. Genialnie! Co do upałów, to masakra ;/ Już nie da się tego wytrzymać. Też codziennie przez parę godzin jestem na basenie, aby chociaż troszkę się ochłodzić. Dobrze, że w nocy popadało, bo teraz już się zimniej zrobiło.
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za piosenką, ale stylizacja ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja - Piękna ...
    Piosenka- Już dawni znudzona ;(


    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta delikatność *o*

    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna stylizacja przypadła mi do mojego gustu ;)
    olastyl12345

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, gdyż jest delikatna i klasyczna.

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  27. Piosenkę uwielbiam ! ! ! A cover jest świetny.

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń