29 lip 2013

Welcome My Ladies and Gentelmen!


Witam Was serdecznie. Jest mi niezmiernie miło, że mogę tutaj dla Was pisać. Dziękuję za danie mi szansy. Mam również nadzieję, że moje stylizacje spodobają się i miło będzie nam tutaj spędzać czas. 
Czy u Was też jest tak przyjemnie gorąco? Nie wiem jak Wy, ale ja to właśnie uwielbiam. Lubię taki skwar, lubię sobie wyjść na dwór i siedzieć w słońcu, bo wyobrażam sobie Afrykę, słonie, żyrafy i te inne sprawy. A więc teraz nieco 'ochładzająca' stylizacja w barwach właśnie zimnych - zieleniach, błękitach i szafirach. 

Serdecznie Was pozdrawiam - Saritka1995.

Kołnierzyk - Bonjour Bisou
Bluzka - RIO
Sukienka - Special Offer/Ramadan
Torebka - MSW
Buty - Riviera

36 komentarzy:

  1. Witam w załodze, no i ja osobiście się bardzo cieszę, ze będziesz z nami pisać :D

    A stylizacja jest fenomenalna*__*

    Fioletowaszafa

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja super :D Wszytsko ze sobą współgra :D


    asia01

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba, lubie te odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witamy ;)
    Fajnie, że będziesz tutaj pisała.
    Co do stylizacji jest jak najbardziej udana. Bardzo podoba mi się połączenie kolorów. Wszystko do siebie pasuje. Bluzka jest prześliczna <3 Masz talent!
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚWIETNA STYLIZACJA, MAM NADZIEJE, ŻE KOLEJNE TEŻ BĘDĄ TAKIE. ;)
    Natalka9

    OdpowiedzUsuń
  6. Witamy, witamy!
    Tak... u mnie też niezmiernie gorąco. Jednak ja wolę jak jest chłodniej.
    Co do stylizacji to bardzo mi się podoba, wszystko idealnie pasuję. Mam nadzieję, że każda twoja stylizacja będzie równie dobra.
    MissNati909

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) Super stylizacja , szczególne uznanie za idealnie dopasowanie do pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory jak najbardziej na tak! Świetne wykorzystanie darmowej sukienki z Ramadanu <3

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie kolorów jest idealne, fantastycznie połączyłaś sukienkę z dodatkami. Miło mi że będziesz tu pisać, wreszcie jakaś nowa twarz *_*

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie lubię, aż takiego skwaru, ale twoją stylizację jak najbardziej :)

    kiniuisia001

    OdpowiedzUsuń
  11. Witamy, witamy :)
    Po Twojej stylizacji widzę, że masz talent. Nie mogę doczekać się następnych :)

    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ! Przecudna stylizajca <3 , super połączenie kolorów :) Nie mogę już doczekać się następnych stylizacji :)
    JasnaStyles

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna tylizacja ;** . HEJO XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmm ta stylizacja jest cudowna podobają mi się te kolory i jeszcze te trafne dobranie dodatków Gratulacje !!! nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna stylka! :)
    Witamy na blogu. (:

    Minoda1999

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam i życzę powodzenia na blogu!
    Stylizacja jest super połączona kolorystycznie, ciekawie skomponowana.

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Wam wszystkim za tak miłe opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja także życzę Ci powodzenia i uważam, że twoja stylizacja jest wspaniała ! :3

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie jest przekabinowana

    OdpowiedzUsuń
  21. Super. Wszystko jest tak spójne. Od kołnierzyka po buty. Po prostu *_*



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie dobrane kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko świetnie dopasowane.Jestem pod wrażeniem :D


    misMiley345

    OdpowiedzUsuń
  24. Na prawdę bardzo ciekawa stylizacja, świetny blog.

    binek98765

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie wykorzystałaś sukienkę z ramadanu, brawa!

    OdpowiedzUsuń
  26. Boska stylizacja :-)


    Alicja888_Star

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja ;* Świetne zastosowanie sukienki ;)


    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna stylizacja, fajnie skomponowane kolorki ;)
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne połączenie kolorów ;D
    olastyl12345

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne połączenie kolorów ;D
    olastyl12345

    OdpowiedzUsuń
  31. Coś mi w niej nie pasuje

    kaka0898

    OdpowiedzUsuń