31 lip 2013

Lose Myself



Ohh ... Niestety moja poprzednia stylizacja niezbyt przypadła wam do gustu, niektóre komentarze naprawdę mnie zasmuciły, zaczynałam już mieć myśli przedwczesnego odejścia ale postanowiłam się nie poddawać i walczyć o to co lubię robić i co daje mi naprawdę wiele przyjemności. Założę się iż tą stylizacje również niezbyt polubicie aczkolwiek mały procent mojej podświadomości myśli inaczej. Wszystko zaczęło się od znalezienia tej sukienki w schowku, rzadko tam zaglądam co było ogromnym błędem. Postawiłam na minimalizm, według mnie efekt końcowy jest dobry ... miejmy nadzieje że wy też tak myślicie.




| Sukienka - Spring Suprises | Torebka - Pix | Buty - PPQ |

69 komentarzy:

  1. poprzednia stylizacja była super, tak samo jak ta! Jesteś bardzo oryginalna ;3

    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety i ta mi się nie podoba - jest zbyt oficjalna i banalna. Nawet jak na minimalizm jest zbyt pusto, warto by było dodać chociaż jedną bransoletkę to stanowczo było by lepiej.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  3. A dla mnie jest super :) Koleżanka wyżej wspominała coś o oficjalności i banalności. Gdzie tu jest oficjalność przepraszam bardzo? Banalności też tu nie widzę. Oryginalna fryzura, która dodaje charakteru tej stylizacji, torebka w kształcie aparatu nadaje inności tej stylizacji. Stylizacje tej autorki przynajmniej nie są powtarzanymi schematami na każdym blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprzednia stylizacja była o niebo lepsza...ta to po prostu sukienka, buty, torebka czyli coś co każdy może zrobić:/ plusem w tej stylizacji są kolory i wzory.
    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  5. @koleżanka wyżej
    Stylizacja nie musi być złożona ze 100 elementów żeby była super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdusia słyszałaś powiedzenie, że o gustach się nie dyskutuje? Poza tym to ty zaczęłaś kłótnie na blogu... i jeszcze jedno kto powiedział, że stylizacja musi się składać ze 100 elementów? Najpierw się zastanów czy z 1 komentarza nie będzie wielkiej kłótni...

      Usuń
  6. Ale stylizacja złożona z 3 elementów też nie jest super, zwłaszcza tylko z sukienki, torebki i butów - tak to jest banalność. "Stylizacje tej autorki przynajmniej nie są powtarzanymi schematami na każdym blogu" wybacz ale muszę to powiedzieć, takie stylizacje całkiem podobne to ja codziennie widzę ;/

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  7. A tak poza tym magdusia wybacz ale nie zamierzam się kłócić, każdy ma swoja opinię a ty nie wtrącaj się do innych jak to zrobiłaś powyżej ;/

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest prosta, ale wygląda efektownie. To zasługa tej sukienki.



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie powinnaś troszkę więcej wysiłku włożyć w stylizację. Nie, nie chcę być nie miła. Widać, że lubisz stwarzać nowe stylizacje i nie chcę byś przestała. Ale możesz trochę bardziej bawić się przy ich tworzeniu :)
    Ta stylizacja też nie przypadła mi do gustu. Dlaczego? Za mało się w niej dzieje. Jest za prosta. Mogłaś dodać chociaż jakieś rajstopy, leginsy ... cokolwiek.

    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  11. @Alesha49 ja również mam prawo do opinii, także i na temat Twojego komentarza ;) Wolność słowa - znasz coś takiego? Ja rozumiem gdybyś Ty miała sama lepsze stylizacje, to okej, komentuj, ale nawet poziomowi tej pracy nie dorównujesz... Więc wniosek jest jeden, najpierw weź się za swoje stylizacje, a później komentuj czyjeś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny nie kłóćcie się ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nikt się nie kłóci, ale bez przesady, skoro sama nie potrafi nic lepszego stworzyć to niech nie komentuje innych ;) Nie cierpię takich hipokrytów

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna ! ♥ Lubię tą sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prosta,a ja to lubie.Stylizacja bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie słuchaj tych hipokrytek, masz bardzo ładne stylizacje, potencjał. żeby oceniać innych samemu trzeba coś osiągnąć, a nie za przeproszeniem gołą dupą świecić ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A czy ja powiedziałam gdzieś że robię lepsze stylizacje ?? No właśnie, nie rozśmieszaj mnie bo podlizywaniem nigdy nie zabłyśniesz. "skoro sama nie potrafi nic lepszego stworzyć to niech nie komentuje innych" a właśnie mam wyłączne prawo do komentowania ponieważ ona pokazuję ja oceniam :) Pozdrowienia dla ciebie ;3 Przynajmniej ja jej I CIEBIE nie obraziłam w porównaniu w jaki sposób ty zachowałaś się do mnie ;3

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się podoba. Niby jest zwykła, ale jednak coś ją wyróżnia. Niestety, znowu lekko przeraża mnie twarz tej doll.. Ale widocznie Tobie się podoba i to jest najważniejsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobra ja nie chcę się kłócić, raczej wgl nie będę się odzywała ponieważ skoro nie mogę wyrażać swoich opinii na tym blogu ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tego co wywnioskowałam z kłótni powyżej to ja też nie powinnam wgl wyrażać swojej opinii.. ale mam takie prawo, więc uważam, że stylizacja nie jest zła tylko jest zbyt mało elementów.

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja. boska sukienka.

    LoveRoxan

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomimo tego iż stylizacja jest prosta , jest na prawdę bardzo ładna , super kolory a sukienka jest po prostu prześliczna , podoba mi się ta stylka lubię ponure kolory .
    JasnaStyles

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziewczyny nie chcę abyście prze zemnie czuły się urażone, naprawdę :(

    OdpowiedzUsuń
  24. @Alesha49 Nie podlizuję się, tylko nie cierpię jeżeli ktoś się stara, robi dla Was stylizacje, a Wy od razu nalot na tą osobę. Zastanówcie się czasem nad sobą. Bo pytanie jest jedno, skoro tutaj twierdzisz, że stylizacja słaba to czy zrobiłabyś lepszą i taką, która byłaby godna tego bloga? Ale cóż, nie ma takiej osoby, która by się postawiła chyba w sytuacji autorki. Trzeba od razu zjechać na początek, zniechęcić. A dziewczyna widać stara się, dodaje Wam stylizacje codziennie by blog nie wiał pustką. Ale cóż, wszystkim się nie dogodzi.
    Zawsze będą tacy, którzy będą tylko narzekać. I zanim ocenicie stylizację przyjrzyjcie się kilka razy, a nie raz rzucicie okiem i już ocena. Bo tak się tego nie robi. Czasem po pierwszym spojrzeniu nie dostrzeże się nic, dopiero po kolejnych kilku można stwierdzić, że stylizacja jednak coś w sobie ma. A i Alesha ja Ciebie też nie obraziłam, ja tylko mówię jaka jest prawda. I jeżeli jesteś w moim wieku bądź starsza to już byś to zrozumiała, jeżeli nie to jeszcze musisz dorosnąć do tego.

    OdpowiedzUsuń
  25. To co mam poradzić skoro mi nie podoba się. Nie zrobiłam nalotu na nią tylko po prostu wyrażam własna opinię. Doceniam to że dodaje stylizacje i w żaden sposób nie chcę jej zniechęcić bo ja lubię ale co mam po prostu skłamać że mi się podoba ? Bo wiesz ja wolę słyszeć takie coś jak ty mi napisałaś że moje stylizacje ci się nie podobają, trudno ale nie chciałam żebyś słodziła mi i kłamała że ci się podobają skoro w rzeczywistości tak nie jest. Chciałabyś tak ? No ja raczej nie. A to że jedna czy dwie stylizacje mi się nie podobają tzn. że jej nie lubię czy też nienawidzę ? Absolutnie NIE ponieważ znam dziewczynę i widziałam że potrafi zrobić o wiele lepsze stylizacje. W żaden sposób nie chciałam urazić ciebie a tym bardziej Jull tylko po prostu mówię to co myślę.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  26. @Alesha49 Ja to rozumiem. Tylko dlaczego twierdzisz, że jest oficjalna i banalna skoro taka nie jest. Banalności w niej wcale nie widzę. Sukienka ma ciekawy wzór, do tego torebka w kształcie aparatu, bardzo oryginalne. I te włosy, które w pewnym stopniu uzupełniają stylizację. Czepiacie się, że jest mało elementów. A czy stylizacja jak to powiedział mój znajomy musi wyglądać jak wysypisko żeby była doceniona? Nie, nie musi. Stylizacje z mniejszą ilością elementów są równie dobrze. I wnioskuję, że autorka nie chciała przyćmić biżuterią tej sukienki i torebki, które już same w sobie są bardzo ozdobne. Dlatego zanim skomentujecie przemyślcie sobie, co autorka chciała wyrazić. Bo niechcący można źle to odebrać, gdy się przyjrzymy tylko raz tej stylizacji. A co do oficjalności to też się nie zgodzę, bo oficjalna stylizacja to byłaby bardzo elegancka, jakaś biała bluzka, kołnierzyk, spódnica i te sprawy. A ten outfit, który stworzyła autorka równie dobrze można założyć na jakieś zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta stylizacja według mnie nie jest zła, ale na ty blogu jest o baardzo dużo o wiele lepszych stylizacji i tyle...ie wysiliłaś się zbytnioo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale mnie nie chodzi o to żeby było wysypisko śmieci czy coś :) Wiesz może ja też to źle zinterpretowałam co autorka miała na myśli, przyznaję się do błędu ale w jednym jestem pewna że nie chciałam nikogo urazić, ani ciebie ani Jull - jeśli już to zrobiłam to serdecznie przepraszam ponieważ robiłam to zupełnie nieświadomie :c

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  29. Alesha ja nie czuję się urażona. Ty masz prawo do głosu, ja również. Na tym to polega. Ja nie przejmuję się zbytnio opinią innych, ale jeżeli autorka pisze, że chciała zrezygnować tak szybko to jest coś nie halo, prawda? Wasze opinie, najprawdopodobniej napisane zbyt pochopnie, prawie przekreśliły jej starania tutaj na blogu. Dlatego proszę o bardziej dogłębną interpretację i głębsze przemyślenia na temat stylizacji, bo napisać aby napisać, że się nie podoba to żadna sztuka. Bo na pierwszy rzut oka stylizacja mnie również do końca nie przekonała, dopiero jak lepiej się przyjrzałam to wywnioskowałam, że jest bardzo dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nikt mnie na uraził, szanuje każdą opinie jakiegokolwiek czytelnika chodź nie powiem czasami gdy czytam te komentarze mam chęć odejść :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wolno się poddawać - zawsze na początku jest pod górkę a później już z górki :)

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  32. Szału nie robi ale jest prosta i wszystko do siebie pasuje.

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  33. Heh ona nie jest oryginalna tylko kopiowała Klaudię, ale teraz też ją kopiuje ale w mniejszym stopniu (Kladiaaa) ;) więc nie piszcie, że ona jest oryginalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie obie stylizacje się podobają, więc nie wiem o co chodzi XD :D Ładnie :D


    asia01

    OdpowiedzUsuń
  35. emipaula : NIE KOPIUJE KLAUDII !!!! ZROZUM TO WRESZCIE, ONA JEST ZUPEŁNIE INNA! ODPUŚĆ SOBIE ...

    OdpowiedzUsuń
  36. Styizacja jest bardzo ładnaa <33

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie ma sensu kłócić się, na serio. Alesha49 wyraziła swoje zdanie, nawet jeśli nie podoba jej się stylizacja, redaktorka powinna liczyć się z tym, że nie wszystkim będzie podobać się jej stylizacja, a przecież ludzie nie muszą kłamać, żeby było milej, mają własne zdanie i to jest dobre..

    Stylizacja jest nawet OK, sukienka ma ładne wzory i to chyba ją dopełnia, ale sam fakt, że jest darmówką daje negatywy.

    Minoda1999

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładnie, minimalizm tym razem przejął górę c;

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi twoje stylizacje się podobają. I ta również przypadła mi do gustu. Jest w niej mało elementów, ale efekt na prawdę jest nieziemski. Też mam w schowku tyle ładnych ubrań, kilka dni temu tam zrobiłam porządek. Torebka jest ciekawa i oryginalna ;)
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  40. Była genialna , tak samo jak ta :P

    Alicja888_Star

    OdpowiedzUsuń
  41. No błagam... Właśnie poprzednia stylizacja była świetna, ta natomiast ani trochę do mnie nie trafia. Poza tym jest nudna. Następnym razem bardziej się postaraj! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. NIESTETY USUNIĘTO MNIE Z ZAŁOGI BLOGA ZA NIBY KOPIOWANIE ;C

    OdpowiedzUsuń
  43. Hmm moim zdaniem tamta była lepsza. Ta jest taka ,,babcina" Nie jest zła ale n8ie powala także na kolana nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  44. Dla mnie stylka jest bardzo pusta :( Ja bym do niej dodała jeszcze dodatki, rajstopki, aby było bardziej ,, wesoło''.

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  45. @Weroniczka nie kłóciłam się, ale wyraziłam moją opinię na temat osób, które pochopnie oceniają stylizację, do tego niedokładnie. Poza tym, czy ja z Tobą rozmawiam? Z tego co wiem to temat jest już zamknięty, ale trzeba pociągnąć dalej, bo chyba się nudzisz ;) Poza tym moja droga to nie była kłótnia, ale zwykła wymiana zdań, naucz się to rozróżniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna stylizacja, tylko jakby nie było by tego kolczyka w wardze... Ale i tak wszystko wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  47. hmm, trochę tu pusto, uważam że powinnaś dodać jakąś bransoletkę albo naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  48. Oj tam, Oj tam...:) Po części masz rację, bo stylizacja sama w sobie jest dość ładna. Pisałam, że ma swoje plusy i minusy, ale ja wyrażam swoje zdanie i to jest moja sprawa, czy mi się podoba czy nie. I fakt nudzi mi się, ale nie mam zamiaru się dalej kłócić, bo ja tylko bronie swojego zdania:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mi się podoba właśnie to, że w tej stylizacji nie ma przesady, niektóre doll specjalnie kombinują, żeby na jej lalce było jak najwięcej ubrań, według mnie jest to bez sensu, czasami efektów nie widać, a gdy jest mało ubrań stylizacja jest PIĘKNA. I powtórzę jeszcze słowa
    "Małe jest piękne" oraz "Im mniej tym więcej"
    Rosalie887

    OdpowiedzUsuń
  50. MOIM ZDANIEM STYLIZACJA JEST PROSTA, NIE MÓWIĘ, ŻE MI SIĘ NIE PODOBA, ALE PRZYDAŁY BY SIĘ JAKIEŚ DODATKI.
    Natalka9

    OdpowiedzUsuń
  51. Dodałabym czarny blazer czy coś w tym stylu. Chociaż przyznaję trochę racji Alesha49. Nie powinno być tak ,że albo wyrażasz pozytywną opinię, albo nie powinieneś nic pisać. Takie rady są przydatne dla stylistów, aby wiedzieli co poprawić , by byś lepszym stylistą.

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna stylizacja !
    uwielbiam minimalizm i nie widzę żadnych powodów żebyś rezygnowała.

    welma

    OdpowiedzUsuń
  53. Gdybyś nie kopiowała nie usuneli by ciebie z załogibloga

    OdpowiedzUsuń
  54. Stylizacja nie jest zła ale może warto byłoby dodać tu jakąś bransoletkę lub inny dodatek ;D


    misMiley345

    OdpowiedzUsuń
  55. Prostota tego zestawu mnie urzekła

    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń
  56. Czegoś mi brakuje, nie podoba mi się.

    binek98765

    OdpowiedzUsuń
  57. Niby taka banalna stylizacja, a prezentuje się świetnie! Mi się podoba.

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń