1 sie 2015

This laughs best who laughs last

Witajcie! Widzę, że zaszła nieprzyjemna sprawa między Glamuq z blogiem Mentalle.
Nie mam na to sił ... 
Zauważacie u mnie nową formę wstawiania postów [stylizacja z tłem]. Przyczepiacie się do tego iż ściągnęłam tę formę od Mentalle. Jednak to nie prawda, coraz więcej blogów tak robi a codzienne oglądanie takich postów nakłoniło mnie do zmiany, ponieważ ten wygląd sprawia iż stylizacja jest schludna i estetyczna... Osobiście się przyznam, że zainspirował mnie inny blog na blospocie (nie Mentalle)!!!
Co do paska górnego: zawsze (po banerze) był moim "marzeniem". Męczyłam się z kodami aby go zrobić, lecz nie jestem taka bystra i nie dałam rady go wkleić na bloga. Po długiej przerwie postanowiłam zmienić wygląd bloga, znalazłam odpowiedniego grafika, który zaspokoił moje wymagania [nie do końca zaspokoił, czekamy jeszcze na baner, hahah]
Przyznam: zakładka "*CASTING*" trochę spapugowałam stwierdziłam, że to bardzo przyzwoity pomysł iż jest zawsze na wierzchu i przenosi automatycznie :)
ale jak się mówi: 
"Kopii życia nie da się zrobić, jest tylko jeden oryginał"
Przykro mi, że tak się stało! 

Ale mam dla Was jeszcze jedną informacje dotyczącą nie jakiego pana, ciągłego hejtera na temat kopiowania- Uplooad. Myślę, że jego czyn jest bardziej godny uwagi... 
Ostatnio [31 lipca] założył bloga, który bardzo i to bardzo przypomina mi bloga Caramel. 
dowody: 

oryginał- Caramel

kopia-pragiatorium (pragiatorium.blogspot.com)

oryginał- Caramel

kopia-pragiatorium


oryginał- Caramel


kopia-pragiatorium


Podziwiam Cię za szczerość w stosunku do kogoś. Nie rozumiem po co obwiniasz kogoś za kopiowanie chociaż sam robisz to w większym stopniu!! 


69 komentarzy:

  1. Nazywanie mnie hejterem, w sumie okej - ale jak po wyrażeniu mojej (własnej) opinii musisz mnie nazywać hejterem - większe okej :)
    Nie zamierzam ukrywać, inspirowałem się wyglądem CARAMEL'a bo zawsze mi się podobał jego wygląd - jest bardzo przejrzysty i właścicielka bloga raczej doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Chodzi mi oczywiście o stopkę na dole, ale jest odrobinkę inna :) Twierdzenie, że skopiowałem wygląd i wzór posta jest dla mnie bezpodstawny. Równie dobrze możesz powiedzieć, że skopiowałem Kamizelke, Accaro czy Am-bro-się... Zresztą, mam zapisanych w taki sposób ok 326 screenów ze stylkami, zapisuję je tak od 2 lat :')
    Zresztą mogę pokazać, zaraz wstawię screena, bo widzę, że chcesz zrobić dramat raku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w ogóle, teraz zauważyłem, że zakreśliłaś grafika, który wykonał nagłówki.. Wtf to co? Mam zamawiać nagłówki u jakiśch grafików, których prace mi się nie podobają? WTF XDDD

      Usuń
    2. Beka w chuj po prostu XDDDDDDDDD

      Usuń
    3. Proszę bardzo, screeny stylizacji
      http://i.imgur.com/pWuBQMs.jpg
      http://i.imgur.com/LwK4bvD.jpg
      http://i.imgur.com/E6oZcxh.jpg
      http://i.imgur.com/WNQRCeb.jpg
      http://i.imgur.com/zLgte7T.jpg
      http://i.imgur.com/BOAR6Ia.jpg
      http://i.imgur.com/V1BqAtm.jpg
      :)

      Usuń
    4. #bojkotpanimagdazerozeroosiem

      Usuń
    5. #dopieroterazskumałemtegohasztagaomg

      Usuń
    6. Po co się tłumaczysz tymi linkami jak wszyscy wiemy, że w tej całej dramie ty jesteś winowajcą, a nie jakaś osoba, która zgapiła wszystko z Mentalle :v

      Usuń
    7. Ja jestem winowajcą? Czy nie skumałem tego sarkazmu? wut? :v

      Usuń
    8. Dokładnie, beka z #pannamagdazerozeroosiem!
      Jedyni ludzie, którzy są wściekli na ciebie bo mówisz prawdę to ci, którzy żyją kłamstwem :) Dlatego Ty jesteś hejterem a #pannamagdazerozeroosiem jest niewinna, nie skopiowała Mentalle :-)))

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. Madziu, czyżbyś również favikonkę skopiowała? Interesujące....

      Usuń
  2. Mówisz, że zainspirował Cię inny blog. Śmiało, podziel się z nami, który to. Poza tym myślałam, że chcesz się bronić, podać przekonujące argumenty, tymczasem Twoją obroną jest atakowanie niezamieszanego w całą sytuację użytkownika. #bojkotpanimagdazerozeroosiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, napisałem gdzieś tam jeden komentarz na temat wyglądu bloga, ale to bardzo dobry powód by robić dramy :)

      Usuń
    2. Madzia napisała mi w wiadomościach, że istnieje wiele blogów podobnych do Mentalle, jednak nie ujrzałam żadnego linku, ojć :')

      Usuń
  3. Nie widzę żeby MissMagda008 od kogoś coś skopiowała, raczej wydaje się że wzorowała się na innych blogach... Uplooad sam to robiłeś wzorujac się na Caramel,a się czepiasz. Sory, ale nienawidzę takich ludzi. Siebie nie widzą, ale drugą osobę to tak i zawsze muszą pokazać swoją wyższość. Ale dla mnie tacy ludzie są dnem.
    Wygląd bloga jest na pewno inny od wszystkich blogów. A wzorowanie się na innym blogu to nie przestępstwo! Po za tym jedno co widzę wspólne w tych blogach to pasek górny chociaż i tak jest w innych kolorach, czcionce. I nikt nie może jej tego zabronić, jezeli jej się podoba. i cała ta afera wywołana przez ... jest tylko złośliwością ludzką. Jak już napisałam chcą pokazać swą wyższość a są dnem... Zwrócić na siebie uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro zaczeliscie ta klotnie lub jak to woli - wymiane zdan, musi ona do czegos zmierzac, prawda? Ty pewnie nie zamierzasz zmieniac swojego bloga znowu o 180 stopni, a Mentalle z pewnoscia nie popusci. Wzorowanie sie na kims jest okej, ale ma to pewne granice. Miedzy wzorowaniem sie, a kradzieza wlasnosci intelektualnej, plagiatem jest duza roznica. Ten post ma zaprzeczyc fakt, ze pomysl Mentalle (uklad, szablon, posty, czcionka) zostal skopiowany przez twojego bloga? Chcesz odwrocic uwage od siebie, podajac w przykladach jakies inne blogi, ktore cos skopiowaly. Nie chce sie wdawac w jakas klotnie, wyrazilam swoje zdanie, mozecie mnie ripostowac. Mimo tego wszystkiego, have a nice day.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę? Proszę Was, ludzie mają większe problemy na świecie niż Wy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to tylko internet i chyba nikt tak powaznie tego nie bierze, chyba ze sie myle xD

      Usuń
    2. Natalia, idąc tym tropem powinnaś niezwłocznie odejść od komputera i zacząć pomagać tym ludziom! Oni czekają.
      Proszę Cię, przecież nie przeżywam tej sytuacji, to żaden problem! Szanuję jednak pracę i czas który poświęcam na swojego bloga i nie wyrażam zgody na wykorzystywanie jej dla własnych korzyści przez MissMagdę008!

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Według mnie ta cała sytuacja jest dziecinna.

      Usuń
  6. Tytuł tego posta jest tak samo nieskładny jak Twoje tłumaczenie.

    Przyznanie się do winy wymaga pewnej dorosłości, Ty zamiast tego dalej kręcisz. Wina jest ewidentna i nie wiem, na co liczyłaś z premedytacją naśladując styl MENTALLE i kopiując całe teksty przy 1000 obserwatorach, których jakimś cudem posiadasz. Nie dziwię się, że uwielbiasz mojego bloga ale to musiało się wydać!

    Tak samo jak tytuł ma się nijak do całej sytuacji (bo nie sądzę, że to jeszcze obróci się na Twoją korzyść) to nie ma z tym nic wspólnego blog Uplooada! Chcesz tym odwrócić od siebie uwagę? A może planujesz zamienić glamuq z bloga modowego w plotkarskiego? Przecież i tak masz już niewiele do stracenia hihi.. Sama zniszczyłaś sobie reputację.

    A tytuł powinien brzmieć chociażby (He)"who laughs last laughs best", to idiom.
    You can't sit with us.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak obrzucić gównem drugą osobę, a swoich czynności się wypierać. Propsy ( ͡ᵔ ͜ʖ ͡ᵔ )

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czaje tej całej dramy po jednej jak i drugiej stronie. Zastanawiam się tylko, czy któraś ze stron pomyślała o tym, czy tak naprawdę czytelnik zwraca na to uwagę? Liczy się chyba treść bloga, a nie to czy wygląda tak jak wszystkie inne czy inaczej. Z pewnością znalazł by się niejeden inny blog, który ma taki sam wygląd (nie, nie będę szukać. Ale blogów w sieci jest od zaje... więc jakieś by się znalazły). I po co robić szum o taką pierdołe? Zaglądam czasem na oba blogi i nawet nie zwróciłam uwagi na wygląd i formę bloga. Patrzyłam tylko i wyłącznie na stylizacje, bo po to obydwa blogi istnieją, nieprawdaż?
    Więc zluzujcie gumy w majtkach i "wyczilujcie" ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie ktoś ogarnięty ;)

      Usuń
    2. Spokojnie, nie ma żadnego dramatu. Nie ekscytuj się. Jeśli przeczytałbyś dokładnie ten post

      http://mentalle.blogspot.com/2015/07/you-cant-sit-with-us-xo-mentalle-team.html?m=1

      to może Twój komentarz miałby trochę więcej sensu. Magda skopiowała kilka pojedynczych rzeczy, które zapewnie znajdziesz na tysiącach innych blogów ale tak się składa, że wszystkie razem pochodziły z Mentalle. Stardollowa blogosfera jest raczej mała, to nie przypadek, zresztą to nie ja powinnam się tutaj tłumaczyć. Piszę "pochodziły" bo już je pozmieniała. Każda z nich to nie jej pomysł i nie jej praca. Prezentowanie tego WYMAGAJĄCYM czytelnikom jako swoje nie jest w porządku!! Mój cel jest już osiągnięty, wszyscy wiedzą z kim mają do czynienia i mam nadzieję, że Magda wyciągnie wnioski i zacznie pokazywać coś swojego.
      Naprawdę myślisz, że należy patrzeć na tę sytuację ze strony czytelnika "zaglądającego czasem" na bloga przez kilka sekund, które najwidoczniej nie wystarczają nawet na zostawienie komentarza, a nie ze strony autora poświęcającego blogowi godziny???

      Bardzo szkoda, że sama nie wrzuciłaś na chill i nie zastosowałaś się do swojej złotej rady o zluzowaniu gumki w majtkach zanim godzinami spamowałaś ludziom księgi gości żebrząc o głosy na NCG :)))

      Usuń
    3. Jak nieładnie odbita piłeczka. Atakujesz Coldi, jakby ona wcześniej zaatakowała ciebie, albo bloga. Trochę żenada.

      Usuń
    4. Nieee, możecie się nie zgadzać - pozwalam haha, po prostu zdziwił mnie taki tekst ze strony kogoś kto wcześniej spamował mi kg bo spinał się o głosy w tej samej grze o której ja prowadzę bloga. To fakt. A odpowiadając avci, niczego jej nie zarzuciłam.. Z mojej strony to tyle, jeśli przeoczyłam gdzieś komentarz właścicielki to mam nadzieję, że mimo wszystko już się ogarnęła :-):)))

      Usuń
    5. Jak to mówią? "Najlepszą obroną jest atak"? Zastanów się trochę nad tym co wypisujesz. Bo sama sobie szkodzisz najbardziej.

      Usuń
  9. Wow, dopiero teraz zauważyłam, że takie ostre kłótnie się zaczęły. Weszłam na Mentalle i blog przecież nie jest identyczny. Ilość szablonów w bloggerze jest ograniczona i nie ma takiego bloga, który w niczym nie przypomina innego. A poza tym po co się czepiacie, że napisała o Uplooadzie, znalazła hejta na hejtera i tyle, została zaatakowana, więc próbowała się bronić na każdy sposób. A poza tym teraz bronicie Uplooada, bo go lepiej znacie i lubicie, a MissMagda to w takim układzie całe zło świata. A co do tego paska ze stronami- jest niewiele miejsc na ułożenie go, więc było prawdopodobieństwo, że tak umieści go tu a nie gdzie indziej. Będziecie oskarżać każdego bloga, jeśli będzie miał strony na górze?
    Zresztą zgadzam się z Cold_Iceberg., po co robić o to aferę, najważniejsze są stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestańcie z tym "wow" i "bez sensu" bo to Wy chcecie widzieć w tym sensację!! ;)
      Odsyłam do posta na Mentalle, zapoznaj się z celem który miałam zaczynając ten temat.
      Czy nie została słusznie "zaatakowana"?
      Nikt nie broni Uplooada ale każdy wskazuje na to, że nie odciągnie od siebie uwagi robiąc zarzuty komuś innemu.

      Usuń
    2. Jaką sensację? Może została słusznie zaatakowana, ale widzę, ze bardzo cię boli, jeżeli ktoś ci w tym nie-przytaknie. Czytałam posta na Mentalle. Masz sporo racji, ale nie rozumiem twojego burzenia się na komentarze Cold_Iceberg i awci. Śmieszne.

      Usuń
  10. Trochę bez sensu jest ta kłótnia. Wygląd nie jest najważniejszy, a oba blogi się nim różnią. Poza tym, jak widać, niektóre blogi są bardziej podobne do siebie niż Glamuq do Mentalle.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Był tu mój komentarz odnośnie całej sprawy, lecz jednak wolę zostawić to w milczeniu. Cała sprawa tak naprawdę nie zasługuje na komentowanie bo jest bezsensowna i niedojrzała. Jeden podłożył kłodę jednemu, to drugi podłoży mu dwie. I tak czuję, że to jeszcze potrwa. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałem właśnie ten komentarz, był bardzo dobry.

      Usuń
    2. Hah ja też widziałam

      Usuń
    3. No dobrze, dla wszystkich spragnionych lektury, komentarz wraca. Myślicie, że puściłbym wolno tak dobry komentarz? :P Nawet mi się podobał haha.
      Reupload :

      Och jakież niesamowite dramy!
      Szkoda, że czytając tego nie miałem popcornu lub chipsów.
      Ja też wtrącę swoje dwa grosze do tej całej sytuacji.
      Całkowicie nie rozumiem postępowania pani MissMagdy008.
      Najpierw sama, bardzo chamsko "inspiruje się" ( czyt. kopiuje ) wyglądem Mentalle,
      a potem obraca sytuacje na niekorzyść innych by zatuszować swoje przekręty.
      To widać jak byk, że sposób wstawiania postów jest identyczny,
      wręcz przerysowany z Mentalle, a pasek żywcem, wręcz chamsko zerżnięty.
      Po co przyznać się do winy?
      Przecież ona jest MissMagda008,
      najważniejsza persona Stardolla!
      Jak możemy tak o niej mówić.
      Zdesperowana MissMagda008 tak bardzo chciała odwrócić uwagę od swoich przekrętów,
      że sama postanowiła wywołać kolejną dramę doszukując się nieistniejących brudów.
      Szczerze mówiąc Pragiatorium nie jest kopią Caramel.
      Wiele blogów ma taki pasek pod nagłówkiem i archiwum postów na dole strony,
      ponieważ nie wiem czy wiesz ale na bloggerze są SZABLONY :)
      Jeżeli takie same osoby używają takich samych szablonów,
      ich blog będzie taki sam.
      Zresztą nawet jeżeli na blogu Pawła jest jakieś podobieństwo do Caramel, jest ono nieumyślne.
      Paweł chciał stworzyć coś całkowicie nowego. No ale wracając do sytuacji z samą panią MissMagdą008.
      Opowiem może kilku czytelnikom tego oto "modowego" bloga jaka jest wasza właścicielka.
      Jeżeli usunie ten komentarz, to gratuluję jej odwagi na przyznanie się do błędów.
      Kilka dni temu napisała do mnie aby kupić reklamę na moim blogu ( Stardoll For Poland ).
      Na początku wszystko wydawało się okej, lecz było tak do czasu.
      Gdy dogadaliśmy się jaką reklamę chce Magda,
      wystawiłem w bazzarze przedmiot w cenie reklamy aby go kupiła.
      Gdy o to poprosiłem, uzyskałem odpowiedź że mam poczekać i ona mi powie co mam robić.
      Hmmm interesujące.. Potem gdy powiedziałem,
      że abym wstawił reklamę potrzebna jest przedpłata właścicielka z zemsty zaczęła się mścić słowami.
      Zaczęła mówić, ze jednak się rozmyśliła bo mój blog to dno i nikt go nawet nie ogląda ( hmm.. ciekawe ;p ).
      Zaczęła także mówić, że ja go źle prowadzę ( A ty widzę Magdo swojego prowadzisz idealnie!
      Jesteś tak niekreatywna, że nawet nie masz na niego własnego pomysłu -
      tu dodatkowy dowód na jej desperację w kwestii pomysłów http://i57.tinypic.com/2la518i.jpg ).
      Mój blog ma oryginalny szablon, oryginalne pomysły, więc nie widzę problemu.
      Myślicie, że na tym koniec? Och nie. Po przywoływaniu jej do porządku przeze mnie i wyciagania normalnych argumentów niezwykle dojrzała pani Magda zaczęła wyzywać mnie od cytuję "PEDAŁÓW".
      Dlaczego? Ponieważ jestem chłopakiem grającym w Stardoll.. Hmm.. interesujące?
      Czy chłopak nie może interesować się modą i być hetero?
      Najwyraźniej dla stereotypiary Magdy nie.
      W międzyczasie poruszyła także kwestię reklam na naszym blogu.
      Zaczęła się rzucać, że są za drogie.
      Obecnie mamy jedne z najtańszych reklam, ale okej Magdo.
      Kontynuujmy - miałbym zmieniać ceny reklam dla jednej Magdy, bo jej nie pasuje?
      Według niej tak. Zakończyła rozmowę twierdząc, że ma moją osobę za nic i nie ma na mnie czasu.
      To po co do mnie pisała prosząc o reklamę, skoro mój blog jest niepopularny, za drogi?
      Interesujące prawda?
      Podsumowując tego tasiemca, którego tu zrobiłem - Pani MissMagda009 to zwyczajna, kłamliwa, wypalona jak Madonna dziewczyna,
      która nie zna podstawowych zasad kultury i sprzedałaby własną matkę dla sensacji. Pozdrawiam. P.S - Nie jestem hejterem i nie lubię obrażać ludzi.
      To nie w moim zwyczaju i jest wbrew mojej etyce, lecz tym razem widząc to - nie da się. Dodatkowo umieszczam tu screeny naszych rozmów, żeby nie było że to bujda http://oi62.tinypic.com/5l6zbb.jpg

      Usuń
    4. Ten komentarz zasługuje na Oskara

      Usuń
  13. Madziu dlaczego usuwasz komentarze? Widać, że masz coś na sumieniu skoro usuwasz wypowiedzi, które stawiają cię w złym świetle. Gratuluję, nie umiesz nawet przyjąć krytyki, jesteś zwykłym tchórzem! :'))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarze osunięte, to te, które zostały usunięte przez ich autorów, a nie właściciela bloga (to z resztą widać).

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Jesteś tego pewna? Sprawdź to - http://bankfotek.pl/view/1920257
      Każdy administrator bloga może usunąć jakikolwiek komentarz bezpowrotnie. Magda usuwa to, co stawia ją w złym świetle. Proszę mi nie wmawiać, że sama usunęłam bo to kolejna śmieszna bzdura. Cała Madzia i skopiowane Glamuq to jedno wielkie dno.

      Usuń
    4. Gdyby ona usunęła, to powinno pisać "ten komentarz został usunięty przez administratora".

      Usuń
    5. Poza tym te najgorsze na nią komentarze wciąż tu są, a to one powinny pierwsze polecieć. Nielogiczne.

      Usuń
    6. Tak btw. dlaczego akurat mój komentarz dałaś w przykładzie? XD

      Usuń
    7. Wzięłam pierwszy lepszy, nie gniewaj sie XD
      Co do tych komentarzy, aby sprawdzić czy rzeczywiście masz racje usunęłam jeden wątek i zalogowałam na inne konto aby zobaczyć, jak to wygląda. Jak już wspomniałam istnieje opcja bezpowrotnego komentarza, którą można użyć i nie pojawia sie komunikat, czy komentarz został usunięty przez administratora. :)))

      Usuń
    8. Jestem na bieżąco z komentarzami, nie zauważyłam, aby coś przepadło bez śladu. Wydaje mi się, że nie ma się tu czego doszukiwać na siłę. Magda ma teraz i tak wystarczająco złą opinię.

      Usuń
    9. Więc najwyraźniej musisz kupić pieprzone okulary, oops :)

      Usuń
    10. Nie wiem czy Magda usuwała komentarze, czy też nie - tu jestem bezstronny. Ale to, że jest możliwe usuwanie komentarzy bezpowrotnie bez komunikatu "Ten komentarz został usunięty przez administratora" jest prawdą. Gdy na moim blogu pojawi się jakakolwiek "autoreklama" ludzi niestosujących się do regulaminu, natychmiast to usuwam ( podwójnie ) co skutkuje usunięciem najpierw komentarza, a potem komunikatu. :)

      Usuń
  14. Śmieszy mnie ta sprawa - po co robić hałas o coś, co jest nieistotne? Gdyby Glamuq nie był tak popularny, nikt nie robiłby afery o to, że ma taki sam pasek ze stronami, jak Mentalle, czy H&L (ten również ma ten pasek, a nikt nie zwrócił na to uwagi). Myślę, że po prostu właścicielka tutejszego bloga jest znienawidzona - na to wygląda. Nie powinniście mieszać takich spraw i wciągać to tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo nie moja kochana.. H&L w to nie mieszaj. Nasz pasek jest zupełnie inny. To, że blog ma czarno-białe barwy także nic nie znaczy. Chcieliśmy zachować minimalistyczny oraz elegancki wygląd. Nasz blog nie przypomina w niczym Glamuq ani też Mentalle. H&L to zupełnie inna bajka i o innej tematyce, co najważniejsze :)

      Usuń
    2. Twoim zdaniem skopiowanie Mentalle to nieistotna sprawa? Śmieszne.

      Usuń
    3. Chodziło mi o szablon bloggera, pod żadnym względem nie chciałam zaznaczyć plagiatów :)

      Usuń
  15. Ja twierdzę tak, Po co robić z igły widły>? jak przecież mentalle powinno się cieszyć, że ich blog inspiruje innych. Ja osobiście widzę podobieństwo jedynie w favikonie. Mnie średnio podoba się wygląd bloga, szczególnie wygląd mentalle nie jest zachwycający, po prostu źle się czyta:) To mógł być przypadek, przypadki wszędzie się zdarzają! Mogło być również tak: Missmagdzie008 spodobał się jakiś blog, który odgapił cały wygląd mentalle, a ona postanowiła się nim zainspirować. Ja się nie wtrącam, bo tak naprawdę nie wiem kto zawinił, ale Pragiatorium nie ma nic wspólnego z ta sprawą, o nim posty powinna napisać właścicielka Caramela, a nie ty:):

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem co powiedzieć

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mów tego co myslisz, bo Magda uzna Cię za hejtera

      Usuń
  17. Nudzi mi się to powylewam trochę brudów o Magdzie, ale jak podłączę telefon, bo bateria pada
    C:

    OdpowiedzUsuń