16 kwi 2014

Czy ktoś o mnie jeszcze pamięta ?


Witam. Zapewne większa część z was już o mnie zapomniała, albo w ogóle mnie nie zna. Nie dziwie się przerwałam, a właściwie nauka przerwała mi grę. Nie będę już wracać do tego co było. Stylizaw którą wdepnęłam "życiowym'' butem sparaliżował moje życie i musiałam na pewien okres wyłączyć się z internetowego i stardollowego życia. Z przykrością stwierdzam, że grę przerwałam w momencie dla mnie zwrotnym, kiedy moja stardolllowa lalka byłą rozpoznawana a ja miałam nadzwyczaj wiele pomysłów na stylizacje, mam nadzieje że uda mi się znów wskoczyć na reprezentowany kiedyś przeze mnie poziom. Dziś wracam, i raczej już tu zostanę.
No i oczywiście na dobry start rozgrzewkowa stylizacja. pierwsza po kilku miesiącach.
Pozdrawiam, 
MissMagda008

5 komentarzy:

  1. Szkoda, że blogiem się tak nie przejmujesz jak "wizerunkiem" doll.
    Nic tylko życzyć ci powodzenia, chodź raczej ci się to nie uda.
    http://bankfotek.pl/image/1708264.jpeg
    Stylizacja całkiem ładna, ale buty bym zmienił i ewentualnie wypisał co z jakiego sklepu jest.
    http://bankfotek.pl/image/1708268.jpeg

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczęłaś dopiero pisać, mam nadzieję, że blog znów powróci do swojej świetności.

    OdpowiedzUsuń