19 mar 2014

Kiss me hard before you go...

W tym poście stylizacji nie będzie. Jest to post specjalny, ponieważ postanowiłem odejść z bloga. Sami widzieliście, że już nie dodawałem tutaj żadnych stylizacji. Chciałbym podziękować Magdzie za to, że dała mi możliwość pisania na tak wspaniałym blogu, redaktorom za wspaniałą atmosferę panująca na blogu oraz czytelnikom, którzy chcieli oglądać stylizacje na Tym blogu. Mam nadzieję, że na tym blogu nadal będą pojawiać się wspaniałe stylizacje oraz wiem, że ten blog powróci w całej swojej sile ze wspaniałymi redaktorami i stylizacjami...





Ostatnia piosenka:




4 komentarze:

  1. Mam wrażenie, że sam nie wierzysz w to co piszesz o blogu, ale ok :p
    Szkoda, nie szkoda, blog i tak się sypie, a Ty już piszesz na innym, więc chyba żadna strata.

    OdpowiedzUsuń
  2. tym blogu, tym blogu, tym blogu
    ten blog stacza się coraz baaardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez obrazy ale jakoś mi nie szkoda.
    jula1807

    OdpowiedzUsuń