7 wrz 2013

Wszystko co dobre...


... kiedyś się kończy - te słowa bez kozery wymyślił ktoś bardzo mądry! Tak też pora na ich wykorzystanie. Sami zauważyliście, że coraz mniej mnie tutaj. Taka jest prawda. Teraz już na wszystko brakuję mi czasu, na Stardoll jestem tylko po to, aby dopilnować własnego bloga. I tyle. Na zabawy na innych brak kompletny czasu. Matura mąci mój czas jak tylko może. Dopiero minął pierwszy tydzień, a ja już czuję się wymemłana. Muszę Wam podziękować za wszystkie miłe słowa i bardzo konstruktywną krytykę! Dziękuję Wam, że tak chętnie wyrażaliście opinie na moje stylizacje! Dziękuję! I serdecznie Was pozdrawiam!


5 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz jak mi przykro że odchodzisz :C Będzie mi ciebie brakowało, dodałaś do tego bloga coś oryginalnego co bardzo mi się w tobie podobało :) Fantastyczna stylizacja, bardzo kobieca. Tak w ogóle co się dzieje z tym blogiem ? Coraz mniej aktywności :C

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :P Śliczxna stylizacja jest taka elegancka.Cudan bluzeczka i spódnica reszta tez jest okey:) Papapa, szkoda że odchodzisz :( nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jak do pracy , za biurkiem :) ale jeszcze mi się kojarzy z detektywem z kreskówek :D

    jula1807

    OdpowiedzUsuń