6 wrz 2013

Time to say "hello".

Witajcie, na imię mi Hania, jednak wolałabym gdybyście zwracali się do mnie Hanka. Mam 15 lat i jakiś czas temu dostałam propozycję od Magdy aby współtworzyć tego bloga i dodawać na nim swoje stylizacje. Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje posty i będziecie na nie czekać. :)
Powiem o sobie w kilku słowach: VAddict, Echelonka, MCRmy, Coldplayer, pseudo pisarka, nieutalentowana artystka, mol książkowy.
Dzisiejsza stylizacja jest na mojej dol od bardzo długiego czasu. Miałam ochotę zrobić coś mega hipsterskiego i wyszło jak wyszło. Tak naprawdę wszystko robiłam pod tą czapkę, tak wyszło. Futro z Miss Sixty jest jedną z moich ulubionych rzeczy w szafie, więc na pewno często będziecie je spotykali w moich stylizacjach. Zresztą, zdecydujcie sami czy się Wam podoba.
Czapka- Mr. | Kołnierzyk - Special Offer | Futro - Miss Sixty | Top - Archive | Torba - Bonjour Bizou | Pasek - Apres Ski | Spodnie - Spring Surprise | Buty - Evil Panda

Dzisiaj zasłuchuję się "Atlas" Coldplaya, który znajduje się na soundtracku do "W Pierścieniu Ognia". Oczywiście rozumiem, że wszyscy widzieli "Igrzyska" i oczekują kontynuacji. ;) Kiedyś byłam fanką serii, jednak po czasie mi przeszło. Ale wróćmy do głównego tematu, czyli piosenki. Kocham Coldplay od 2 lat i naprawdę, polecam ich wszystkim. Piosenki są niezwykłe, każda inna. Niektóre delikatne i podobne do ballad, inne ostre i rockowe. Umieją się zmieniać jak w kalejdoskopie.


Miłego weekendu, Hanka. 

5 komentarzy:

  1. Jakos mnie nie przekonuje,nie moj styl i tyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Igrzysk nie oglądałam i nie zamierzam, za bardzo przereklamowane ;/ Stylizacja MOGŁA BYĆ świetna ale jest tu tak nawalone nie potrzebnych rzeczy że nie zbyt miło się to ogląda.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm ,średnio mi się podoba. Stylizacja jest okey :) Ale, nie powala mnie na kolana. Spodnie, czapka, buty i top jak najbardziej pasują do sb i lepiej by razem wyglądały w oddzielnej stylizacji.
    Moim zdaniem nie potrzebne tutaj te futro i ta niepasująca torebka a co dopiero kołnierzyk. nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  4. super , ale razi mnie ten goły brzuch ;p

    jula1807

    OdpowiedzUsuń