8 wrz 2013

Iris





To smutne, że coraz rzadziej można zobaczyć stylki na tym blogu, moje również... Komentatorów też ubywa. Nikt nie ma czasu, a przynajmniej wszystkim tak się wydaje. ;) Dodawać stylizacje, raz, dwa! Pisać! :D




Dziś troszkę nie mój styl, ale myślę, że ciekawie. Ale to wasze zadanie oceniać, nie moje. ;)



Kapelusz - Bizou
Okulary - J. P. Gaultier
Kamizelka - Bizou
Bluzka - It Girls
Pasek - Bizou
Spodnie - Arhive
Torebka - Arhive
Buty - Rio




http://www.youtube.com/watch?v=B8UeeIAJ0a0

9 komentarzy:

  1. Stylizacja byłaby idealna gdyby nie te niebieskie platformy które tutaj nie pasują.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mój styl... wiec nie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja ciekawa, trochę wszystko z innej bajki. Spodnie są genialne, ale buty wszystko psują :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie :))) Ślicznie i pomysdłowo :P Z nutką elegancji i prostoty :P Fajne spodnie heheeh nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancko . po prostu.... tytuł bloga !!xD


    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna. Podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń