21 sie 2013

Do I Wanna Know?

Chyba dawno nie miałam takiej ilości ubrań na sobie. Wraz z ochłodzeniem nadeszła wena na warstwowe stylizacje i na inne kolory więc raczej odpuszczę sobie total pink look, który lubiłam serwować. Całość fajnie się komponuje z nową kolorystyką bloga co wyszło przez przypadek tak jak stylizacja - oszczędność czasu ponad wszystko. Pozdrawiam.



Beanie - Bonjur Bizou
Naszyjnik - Royality
Kamizelka - Evil Panda
Bluzka - It Girls
Sukienka - Archive
Spódnica - Tingeling
Buty - DVF Holiday Tribute



12 komentarzy:

  1. Ogólnie ładna, ale średnio mi się podoba.

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja nie podoba mi się ze względu że nawaliłaś tak wiele elementów które razem wyglądają naprawdę nie ciekawie.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie :) Podoba mi się fajne kolorki. Lubię szary, biały i czarny. Sukienka cudna i kamizelka jedynie nie pasuje mi tutaj ta czapka a reszta jest ok nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna ;D. Wcale nie przypomina wanny z opisu ;D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie kolorystycznie :>
    xLove_Nikex

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie warstwowe stylizacje, ale ta jakoś nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja
    AliMakkartnej

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię tą piosenkę jak i zespół, ale stylizacja do mnie nie przemawia niestety.

    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń