20 sie 2013

Czekam aż nadejdą słoneczne dni






Witajcie, coś się we mnie psuje, Nie wiem czy potrzebuje przerwy od stardoll, czy porostu Przerwy od wszystkiego. Ale po waszych komentarzach widzę ze poziom moich stylizacji spadł.... Krytyka mnie motywuje, a raczej motywowała bo mimo moich starań nie potrafię niczego sensownego stworzyć, znajduje cudowny ciuch, i na tym się kończy, bo dobranie do niego czegoś ładnego zajmuje ponad godzinę i zazwyczaj kończy się nijakim efektem. Na pocieszenie zrobiłam sobie dziś fryzurkę w stardesinghair i jestem z niej zadowolona.

Buty: Tribute/ Sukienka: Miss Sixty/ Bluzka: RIO/ Torebka: Decades/ Bransoletka: B.Bizou/ Kapelusz: Bratz/ 

Pozdrawiam, Justyna 

17 komentarzy:

  1. Podoba mi się, jest prosta. :)

    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna. I nie przejmuj się, każdy tak ma, że czasem brakuje mu weny. Będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie warto robić nic na siłę ;) jak samo przyjdzie to przyjdzie, tak już jest :) W stylizacji na pewno zamieniłabym kapelusz na inny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest okey ale troszkę zbyt prosto, co nie przypadło mi do gustu.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sobei zrobie przerwe od stardoll ,tobei tez radzę . Obudzimy sie z wieloma inspiracjami xDD. Świetna stylziacja !

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna stylizacja, aż nie mogę oderwać oczu ;)

    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja ♥ Prosta,ale efektowna :*
    milenazagrajek

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocza stylizacja ♥,♥
    eskaXD...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna, szczególnie bluzka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi bardzo się podoba *_* Prosta, ale ładna :)

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :) Cieszę się, że tworzycie także stylizacje w żywszych kolorach m.in. żółtych. A propos żółtego ta spódnica maxi jest cudna :) w połączeniu z czarnym. Natomiast kapelusz sprawia, że cały ubiór jest elegancki :P nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba :*
    xLove_Nikex

    OdpowiedzUsuń