19 sie 2013

Armia Boga








Witajcie, od dłuższego czasu nie mogę wymyślić stylizacji z której byłabym w stu procentach zadowolona.... Dlatego też dziś zwykły dzienny zestaw, użyłam spodni, które nie podobają się połowie stardoll'a, ale ja uwielbiam boyfriend styl i te spodnie to mój ulubienic. Musze wam te napisać,  że połowę mojego wolnego czasy pochłania kabaretowa improwizacja " Spadkobiercy" jeżeli jeszcze ktoś tego nie widziałam a lubi się pośmiać to polecam :D

PS: moja doll przeszła metamorfozę, znudził mi się tamten wygląd. Co powiecie na ten? Lepiej było, czy jest?

Buty: B.Bizou/ Spodnie: Oryginal Future/ Koszulka:B.Bizou/ Kurtka: B.Bizou/ Kapelusz: Killach/ Torba: Miss Sixty/ Naszyjnik: Royalty/



20 komentarzy:

  1. góra nie gra z dołem...a zwłaszcza kapelusz

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się bluzka i buty.

    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że lepszy byłby ten kapelutek z Bizou i to złoto(?) na torebce chyba średnio pasuje. Według mnie, ale ja się w sumie nie znam.
    Kocham te spodnie, bo można je niemal ze wszystkim zestawić.

    NCK13
    ________________________________
    modeliniaki-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie przypadła mi do gustu ;/

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytając tytuł przypomniała mi się piosenka Huntera "Armia Boga" . Czy to z tej piosenki wzięłaś tytuł? ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. @Wujek Stalin

    A owszem, właśnie z tej piosnki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm strój ok ale wygląd lepiej było sądzę ;D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Od góry jest wszystko ślicznie ale od pasu wygląda to wręcz komicznie, ze względu na złe dopasowanie ;)

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  9. I to i to jest ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś stylizacja nie przypadła mi do gustu ;/

    misMiley345

    OdpowiedzUsuń
  11. HMMMMMMM fajna :))) Lubnię te spodnie i bluzeczkę. Kurtka cudna:))) nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  12. O jezu, koompletnie mi się nie podoba. Te spodnie, twarz i koszmarne buty. O eszu ;. Sorry, nie mój gust.

    adusiaczek3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie doll wygląda teraz lepiej :*:*
    xLove_Nikex

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko ładne prócz spodni :\ a co do doll to śliczna ;)
    eskaXD...

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecież te spodnie są świetne. Czemu ja ich jeszcze nie kupiłam, a miałam? xd Lecę do starplazy xd

    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń
  16. Wcześniej wyglądałaś lepiej, ale jeszcze wcześniej przed tym co masz zdjęcie w zakładce zarząd. A co do stylizacji- niezbyt mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń