20 sie 2013

Purple everywhere

Witajcie, długi czas mnie nie było, ale pobyt nad morzem przedłużył się o tydzień, z czego bardzo się cieszyłam. Jestem już w domu, pogoda trochę się popsuła, ale zdążyłam się opalić :) Poznałam wiele nowych ludzi i szkoda mi było wyjeżdżać, zawsze tak ze mną jest, ponieważ jak kogoś poznam to bardzo szybko się przywiązuję do nowej znajomości. Stylizacja bez szału, nie jest jakaś tam wymyślna, ale za to w moich ulubionych barwach. Tak! Uwielbiam fiolet w każdej odsłonie. Mam nadzieję, że chociaż troszkę się spodoba :)


Bluzka - Pretty n' Love
pasek - It girls
spodnie - Star Design
okulary - Voile
torebka - It girls
buty - HB

I piosenka, nie jestem fanką One Direction, nie słucham ich na codzień, ale akurat ta piosenka bardzo mi się spodobała.



14 komentarzy:

  1. Nawet nawet:) Stylizacja nie jest zła. Spodnie fajne, dodatki dobrane kolorowo :)))Jednak moim zdaniem ta bluzeczka odrobinę psuje całą stylizację. Ale i tak jest OK nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba :) Moim zdaniem wszystko do siebie pasuje, a te spodnie rzucają się w oczy co nadaje jeszcze fajniejszego efektu.

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się osobiście nie podoba, te spodnie za bardzo rzucają się w oczy co nie wygląda za fajnie.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się bluzka, jakoś mi nie przypada stylizacja do gustu.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna,ale nie pasują mi te buty

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tę piosenkę ! Co do stylizacji, nie za bardzo mi się podoba

    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tę ksozulę ale nie podoba mi się jakoś z tymi spodniami ale ogl ok ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmieiłabym buty, a tak jest fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w kolorystyce :3

    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie nie pasują ale reszta jest w miarę ok :)
    eskaXD...

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń