20 lip 2013

Wyniki mini loteri

Witajcie, czas ogłosić wyniki mini loterii, ale zanim dowiecie się kto, co wygrał ,zasady odbioru nagrody:

- Na odbiór nagrody macie 48 godzin, po tym czasie nagroda przepada.

- Po nagrodę zgłaszacie się do mnie (Kilk ) Jeżeli wygrałeś starmonety, najpierw zarezerwuj rzecz w bazarze, a potem poinformuj mnie o wygranej, jeżeli nie posiadasz statusu SS napisz mi o tym, wtedy możesz za cenę wygranej wybrać sobie coś z suiteshopu. Jeżeli wygrałeś ciuch, poinformuj mnie o jego numerku w księdze gości.

A teraz zwycięzcy :

_Karolina96.- Numerek jeden(spódniczka)

Ada9000love - Numerek dwa(spodenki)

TiaraAiwlys - Numerek trzy( Bluzka)

zuzia023 - Numerek cztery( torba)

CoolMajka1999 - Numerek pięć(blazer)

milenazagrajek - Numerek sześć(tunika)

naati8 - Numerek siedem(Bluzka)

Alesha49 - Numerek osiem(bluzka)

LonleyGirl_13 - 400sm

ewela0913 - 100sm

Wszystkim gratuluje i przypominam o czasie 48 godzin :D
Pozdrawiam Fioletowaszafa.

17 komentarzy:

  1. Dziękuję ♥ :*
    milenazagrajek

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo, niestety nie mam jak odebrać sm, ale nie musisz dawać mi w zamian nic ze suitshopu :) Gratuluję pozostałym :D

    ewela0913

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkim serdecznie gratuluję :D

    Dominika076

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wszystkim ! :)

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam o niej xD
    Witchkara

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje !!!! :-))

    Alicja888_Star

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje Wam szczęściary :3

    OdpowiedzUsuń