20 lip 2013

Dajcie mi słońce, dajcie mi morze, dajcie mi piasek, dajcie mi....








Witajcie, dlaczego ja każdy post zaczynam tak oficjalnie, i dlaczego zawsze po napisaniu "witajcie" siedzę wpatrując się w pulpit przez kolejne 15minut, tylko po to żeby wstawić przecinek i znów oglądać biały pulpit. Jestem dziwna. Stylizacja z sukienką która jest dla mnie kolejną genialną darmówką, jest piękna, prosta ale zarazem na tyle strojna, ze nie potrzebuje całej artylerii dodatków i ozdób.

Buty: Fallen Angel/ Rajstopy: No Name/ Sukienka: B.Biozu/ Bransoletka: Special Offer/ Naszyjnik: Fallen Angel/ Kapelusz: Bratz/

PS: nie wiem czy wy też to wiedziecie, ale moja doll ma jakieś przyćpane oczy.

Pozdrawiam. Justyna

29 komentarzy:

  1. Darmówka jest świetna, a stylizacja w genialnym stylu ;P

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta darmówka zaintrygowała mnie,a stylizacja jest przepiękna ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna stylizacja ♥ :*
    milenazagrajek

    OdpowiedzUsuń
  4. Darmówka tak jak i stylizacja fantastyczna ale proxy :((

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja ładna, ale mnie ta darmówka się nie podoba ;)

    asia01

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja ładna , fajna sukienka ma bardzo ładny kolorek :)

    Dominika076

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka śliczna stylizacjaa *-*

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  8. Od chwili zmiany nazwy bloga z W stronę stardolla na GLAMUQ posty nie wyświetlają mi się na bloggerze.. Dlatego mam zaległosci .. ://

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja :)

    Zuzia1358

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście darmówka jest śliczna i bardzo przydatna. Muszę sobie zrobić tą darmówkę ;) Co do stylizacji, to jest bardzo ładna i elegancka. Wszystko do siebie pasuje. Bardzo podobają mi się buty. <3
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja . Uwielbiam tą suknię . Ja tego nie widzę xD.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się :) Ta sukienka jest rewelacyjna <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedno słowo - WOW !


    Alicja888_Star

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie :):P Stylizacja kojarzy się z morzem, jest zwiewna i śliczna Podoba mi sie ta sukienka Ja jestem na tak
    nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedna z najładniejszych darmówek, w końcu adminom coś wyszło. Stylizacja piękna, nie wiem czemu, ale wydaje się, że jest w niej taki spokój i przyjemnie się na nią patrzy :D

    ewela0913

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja jest b ładna:]

    hill88

    OdpowiedzUsuń
  17. nic ująć . super .
    keirashy

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezbyt mi się podoba. Ta bransoletka nie pasuje, jest za bardzo nenon'owa. A co do tych oczu, to tak się wydaje powinnaś mieć jakieś weselsze usta.

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej urzekł mnie kapelusz *--*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam identyczne buty... tylko jak zrobiłaś te ćwieki na obcasach ??
    Ogółem stylizacja fajna, tylko odjęłabym tą bransoletkę, jest zbyt wyrazista, chociaż może właśnie chodziło Ci o podświetlenie, o jakiś kontrast, według mnie dobór bransoletki- kontrowersyjny
    Rosalie887

    OdpowiedzUsuń
  22. masz talent do tworzenia stylizacji
    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń