5 sty 2014

Give me all you got, don’t hold back

Nie mam humoru, fajnych filmów, ani weny. Na całe szczęście kupiłem sobie troche ciuchów w Chanel Tribute, może potem wam coś wstawię. :) O stylizacji nie mam za wiele do gadania, przyszła sama z siebie, po prostu chciałem zrobić outfit ze spódnicą maxi, nie miałem ciekawych spódnic więc użyłem sukienki. Co myślicie o stylizacji ?


Kapelusz - Killah
Sweter - Make Your Mark(?)
Torebka - Special Offer
Sukienka(Spódnica) - Miss Sixty
Buty - Archive


3 komentarze:

  1. spódnica zupełnie nie pasuję do swetra, wygląda to dość dziwnie, zmieniłabym tą spódnicę na coś innego, jakąś inną albo spodnie, bo buty i torba pasują, kolorystycznie i tak ogólnie.

    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, cudowne połączenie ubrań. Nigdy bym nie pomyślała że taki strój może być naprawdę ładny- zwykły szary sweter i długa żółta spódnica nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń