27 paź 2013

Madness


Dziś czas przyszedł na oddanie wam mojej kolejnej stylizacji, poprzednia wam się spodobała z czego jestem niezwykle zaskoczona - dziękuje. Chciałabym was przeprosić, za dłuższą nieobecność na blogu ale ogółem ten tydzień był bardzo zwariowany. Na szczęście teraz to się wszystko umiarkowuje i będzie okey. A teraz takie pytanie z innej beczki : czy tylko mi się wydaje czy wszystkie stardollowe giganty ( blogi ) upadają ? Powoli powracam do ponownego oglądania anime po, aż 5 miesięcznej przerwie. Miałam ochotę na lekką stylizację zrobiłam 2 wersje, ponieważ nie wiedziałam jakie buty lepiej pasują...



Top - Archive [starbaazar]
Skirt - Basic
Shoes - Wild Candy, ver.2 - Special Offer
Bag - Decades
Bracelet - Free

5 komentarzy:

  1. Widziałam wersję roboczą posta i nie mogłam się doczekać następnej stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie buty po prawej bardziej pasują a stylizacja jest lekka i prosta.

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie bardziej pasują buty po prawej stronie, ponieważ z niczym się nie gryzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm nawet moze byc :) Sukienka do mnie nie przemawia a te buty w pierwszej stylizacji kompletnie nie pasują... W drugiej stylizacji już jest lepiej... nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń