26 paź 2013

Creative title

Chciałabym pierwszy raz zostać NCG, pomożecie? (:


Kapelusz | Bonjour Bizou
Bluzka | DIESEL
Kamizelka | Fallen Angel
Torebka | DECADES
Pasek | Wild Candy
Spódniczka | ELLE
Buty | RIO

Podoba Wam się? :)

Chciałabym pierwszy raz zostać NCG. Jeśli jutro mi się uda rozlosuję te rzeczy:
Jeśli mi się nie uda - nie rozlosuję. 
Jeśli chciałabyś coś z tych rzeczy zgłoś się pod komentarzem do tego posta oraz napisz komentarz w mojej Księdze Gości. Z góry dziękuję za głosy :)

9 komentarzy:

  1. bluzeczka i kamizelka wymiatają ;)

    pozdrawiam i zapraszam na pldsgn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, tylko ta kamizelka mi nie przypada do gustu. Poza tym bardzo ładna doll, zagłosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylka :)
    +zgłaszam się :) chciałabym fioletową narzutkę lub torbę w kropki :)

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jak najbardziej na tak :) Podoba mi się.
    + Masz mój głos

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosuję
    lalagaga4567

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam + chcę byle co oprócz torebki w kropki :P
    ~Myszkafiona9

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja i idę zagłosować- niech ci się wreszcie uda wygrać :) nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia ^_^ Stylizacja ładna, przypadła mi do gustu ♥

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń