15 wrz 2013

Red Carpet.






Witajcie, zawsze kiedy potwornie mi się nudzi, loguje się na stardoll u siedzę godzinami w bazarze, zazwyczaj niczego nie uda mi się kupić, ale czasami mam wizje na stylizacje i brakuje mi tego jedynego w swoim rodzaju ciucha. Tym razem chciałam prostą, najzwyklejszą mini w soczystym czerwonym kolorze, siedziałam przed monitorem chyba dwie godziny i znalazłam. może nie kosztowała mnie ona mało, ale ja już coś zobaczę to muszę kupić.

Buty: B.Bizou/ Spódniczka: Pretty' n Love/ Paski: LE/ Evil Panda/ Kurteczka:WOTW/ Torba: Decades/ Okulary: Special Offer/ Bransoletka: PPQ

Pozdrowionka, Justyna

4 komentarze:

  1. Podoba mi się, prosto ale elegancko.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :* Oczarowała mnie ta koszula ♥
    milenazagrajek

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm fajnie :) Nie jest przekombinowane :) Prosto ale elegancko :) Ta brązowa kurteczka jest cudowna :) nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń