14 wrz 2013

Powitanie

Witajcie. Jestem Magda - na stardoll Magdusia500 i od dzisiaj będziecie mogli zobaczyć tutaj moje stylizacje. Z pewnością już sobie pomyśleliście - oo, znowu ona... Tak, tak znowu ja, niestety bądź też stety - w zależności od czytelnika  :) Nie będę rozwodziła się tutaj nad sobą, swoim charakterem, hobby itd. bo to nie ma najmniejszego sensu, a i ja również za tym nie przepadam. Przejdę do sedna tej notki, czyli do stylizacji. Miałam ogromny problem z dopasowaniem czegoś do tej kurtki. Zakup może piękny i pożądany przez wielu użytkowników, ale jakże kłopotliwy. Jednakże po jakimś czasie moja wyobraźnia wreszcie ruszyła i tak powstało to, co za chwilę ujrzycie. Liczę się z tym, że być może nie wszystkim mój outfit przypadnie do gustu i nastąpi reakcja 'what the hell...' , ale to w końcu jest mój pomysł, moja stylizacja i nie mam zamiaru nikomu na siłę się przypodobać. Właśnie mieliście okazję poznać jedną z cech mojego charakteru :D Kończę moje wywody i już nie przedłużam, oto stylizacja:


Kurtka jako koszula - Bonjour Bizou
Spodnie - It Girls
Oxfordy - Olsenboye
Kurtka - Bonjour Bizou
Torba - Tingeling + Evil Panda
Pasek - Givenchy Tribute
Kapelusz - Bonjour Bizou
Bransoletka - Nieznane Pochodzenie

8 komentarzy:

  1. zakochałam się w tej stylizacji *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja ♥ Pierwszy raz się z taką spotykam :*
    milenazagrajek

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja mi się podoba, jest bardzo pomysłowa i oryginalna. Witamy na blogu, może ktoś wreszcie go rozkręci :(

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna, już Cię uwielbiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow cudownie, zakochałam się w tej stylizacji :) Wszystko idealnie dobrane tutaj świetna ,,koszula" która fajnie łączy się z eleganckimi spodniami. Kapelusz i jeszcze ta przeepiękna kurtka. Ah ... Nie mogę się napatrzeć xD Niebo, czekam na więcej :P nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna!! Oxfordy są rewelacyjne *,*
    eskaXD...

    OdpowiedzUsuń