16 sie 2013

welcome to the jungle






Witajcie, jestem piekielnie zła. Jak nie urok to (.....) blogger nie działał mi przez tydzień, a teraz też nie za dobrze funkcjonuje. Korzystam z 3 przeglądarek, żeby zlepić posta, a i tak czasami bywa, ze kiedy już wszytko mam gotowe pada internet. No cóż, nie było mnie długo mam dziś dla was stylizacje i to nie jedną :D

Buty: Voile/ Sukienkia: Archive/ Czarna pseudo halka pod sukienkę to bluzka no name i maxi z basic/ Kurtka: B.Biozu/ Torba: RIO/

pozdrawiam. JUSTYNA. 

16 komentarzy:

  1. Świetna :3 Mi się podoba

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm ... Nie zbyt mi się podoba . CHociaż kocham wszystkei elementy tego stroju są wg. mnei źle dopasowane . ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc to mi się nie podoba.



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez kurtki byłoby lepiej ;)

    misMiley345

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się nie podoba, kurtka nie pasuję. Wszystko dziwnie wygląda. Mogłaś lepiej. Nie przypada mi do gustu, po za tym brak mi torebki.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  6. Złe dopasowałaś elementy co rzuca się już na pierwszy rzut oka.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest źle. Sukienka fajna :P Śliczne i odważne wzorki ale moim zdaniem ta kurtka tutaj nie pasuje bo psuje tym razem całą stylizację nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna sukienka jak i cały outfit c:

    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż za suknia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kurtka tu nie pasuję, dopiero gdy ujrzałam drugi raz zobaczyłam tą torebkę, strasznie się zlewa i jest praktyczne nie widoczna.
    JasnaStyles

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mój styl, nie podoba mi się. Bez pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam to uczucie, kiedy raz nie masz internetu, raz ci blogger nie działa, też się wtedy wściekam :D. Stylizacja nie podoba mi się, szczególnie ta sukienka mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie napracowałaś się zbytnio nad outfitem aczkolwiek jest OK :D
    xLove_Nikex

    OdpowiedzUsuń