16 sie 2013

Sto tysięcy jednakowych miast

 



Witajcie, sklecenie posta troszkę zajmuje, a do tego tak potwornie boli mnie głowa, ze chyba oszaleje. Nie wiem co dzieje, ale moje stylizacje, stały się jakieś takie..... sama już nie wiem niby tyle rzeczy w szafach a pomysłów brak.  Odpadłam dziś z konkursu na stardoolową topmodelkę, ale i tak jestem mega szczęśliwa po bawiłam się genialnie i wiele zyskała. Osobiście bardzo kibicuje .oOJasiaOo. :D

Buty: RIO/ Torebka: RIO/ Spódnica: LE/ Bluzka: It Girls/ Pasek: It Girls/ Naszyjnik: No name/ Kolczyki: LE/ 

Pozdrawiam, Justyna :D 

18 komentarzy:

  1. Ta stylizacja jest o niebo lepsza od poprzedniej, fajna kolorystyka i ogólnie to mi się podoba :D
    JasnaStyles

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi wręcz przeciwnie,tamta bardziej mi się podobała od tej

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także jej kibicuję i mam nadzieję że wygra ^_^ A tobie oczywiście gratuluję 3 miejsca :)

    Stylizacja bardzo mi się podoba, odpowiednio dobrane kolory i dodatki.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawaa, ale i tak mi coś nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja w porządku, nie pasują mi buty, a w ogóle to - słuchasz comy?:D

    OdpowiedzUsuń
  6. @botakchce

    Owszem słucham, kiedyś byłam ich ogromną fanka, ale aktualnie mi przeszło. Mimo to bardzo ich lubie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się i bardzo się rzuca w oczy ten naszyjnik, ślicznie!

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko do siebie pasuje, podoba mi się :)

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie jest ok. Szkoda, że odpadłaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie się obie stylizacje podobają ;>

    misMiley345

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, bardzo ciekawe połączenie kolorystyczne :)

    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje stylziacje są fajne ! Ta tez; * .

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie mi się podoba :)

    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę że ta stylizacja nie jest zła :P Fajna... Ślicznie ubrałaś tą doll i cieszę się że tym razem dodatki są fioletowe a nie czarne czy szare :P Bluzeczka i spódniczka śliczna nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze mówiąc ta stylizacja mi się nie za bardzo podoba, ale każdy ma inny gust :D. Nie wiem co mi w niej nie pasuje, uważam po prostu, że brakuje tego czegoś. Stylizację oceniam na 3,5/5. Rozalia2525

    OdpowiedzUsuń
  16. ojjj szkoda że odpadłaś bo robisz naprawdę świetne stylizacje.
    xLove_Nikex

    OdpowiedzUsuń