22 sie 2013

Kogel Mogel






Witajcie, nowa dostawa Tribute tak mnie zachwyciła, ze wykupiłabym cały sklep, niestety na nic mnie nie stać i usilnie próbuje pozbyć się czegoś z szafy. Na razie jednak na pocieszenie kupiłam sobie śliczną bluzeczkę, która jest genialnym dodatkiem do eleganckich stylizacji, ja dziś jednak zrobiłam coś mniej eleganckiego, ale bardzo kobiecego.

Buty: Nelly.com/ Rajstopy: Film Theory/ Sukienka: B.Bizou/ Top: B.Bizou/ bluzka: Tribute/ kapelusz:Piviera/

Pozdrawiam. Justyna |



15 komentarzy:

  1. Świetna *_* Zgadzam się z Tobą - nowa dostawa Tribute jest naprawdę zachwycająca :3

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba m,i się ;c Przepraszaam

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do kolekcji to mnie jakoś nie zachwyca, a stylizacja może być ale jakoś za wiele nawalone.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna ;) wszystko super. Śliczna spódnica-krój i kolor.top i koszula też. A ten kapelusz jest super buciki też :))) Przepięknie nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna. Urzekło mnie połączenie góry z żółtą, zwiewną spódnicą :)

    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mi się strasznie podoba nowa dostawa :)
    xLove_Nikex

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, mi też się ta dostawa bardzo podoba. Stylizacja dużo lepsza od poprzedniej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się stylizacja ♥ Jestem nią zauroczona *-*
    milenazagrajek

    OdpowiedzUsuń
  10. Ugh, ciesz się. Ja trzymam w schowku prawie połowę, bo niepotrzebnie kupowałam tego Marka Fasta.

    OdpowiedzUsuń