15 lip 2013

Zadanie numer 3



Następne zadanie nie jest takie proste. Z podanych ubrań (zdjęcie na dole) trzeba ułożyć kolaż. (Można wybrać tylko jedną rzecz i wykonać tylko jeden kolaż). Najładniejsze, najciekawsze prace udostępnimy w magazynie "Glamuq". Dlatego wymiary prac mają być: 600x800. Chciałabym żeby, każdy ciuch był użyty a nie jedno ubranie wykorzystane przez połowę modelek.  

(Projekty znajdziecie u mnie w THE LOFT)

#Wzór #kolaże-  [KLIK] i [KLIK]  (coś w tym rodzaju)


Prace wysyłajcie do 21 lipca do godziny 16.00 .


27 komentarzy:

  1. wierze w was! :D
    _karolina96.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Postaram się coś wyczarować, ale niestety niedługo wyjeżdżam więc to bedzie ostatnie zadanie z moim udziałem. Poziom jest na prawdę wysoki i cieszę się, że dostałam się aż tutaj. Życzę powodzenia pozostałym uczestnikom i aby wełna Was nie opuściła. Pozdrawiam ~ fioonnaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki - wyżej ;*

    Już wysłałam pracę :*

    Powodzenia laski 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w tym zadaniu :)

    Dominika076

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobiłam - już wysyłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zadanie:) Powodzenia


    hill88

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zadanie, sądzę że sobie poradzę.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zadanie. Powodzenia !


    asia01

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro ma być jeden kolaż to dlaczego mamy użyć wszystkich ciuchów ?? Bo nie rozumiem T_T

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia !
    3mam kciuki :-)

    Alicja888_Star

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia wszystkim :3

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. O co chodzi z kolażem, bo nie rozumiem?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja użyłam białej bluzki z napisem boy

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale to mają być ciuchy ze stardoll czy tylko te bluzki ze stardoll? I jak wszystkie ciuchy? To ma być tyle kolaży ile bluzek?
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie, chodzi o to, że skoro 20 osób robi ten kolaż, to żeby każda z tych bluzek została użyta, a nie np. tylko jedna przez wszystkie. Także ada9000love masz wybrac sobie jedną i zrobic z nią kolaż. A co do ubrań to chyba też te ze stardoll. Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wysłałam ;) użyłam bluzki ze znaczkiem Mercedesa xDDD

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogarnęłam temat ;p Użyłam bluzki z wykrzyknikiem.. Według mnie wyszło mi dobrze jak na takie trudne zadanie.Ale to wy oceniacie.
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  21. Użyłam bluzki z napisem love ;33

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń