26 lip 2013

Wyniki

Wyniki, wynikami.... Przepraszam, że to tak długo trwało ale nie było mnie tydzień w domu. Jak przyjechałam to musiałam się ogarnąć na Stardoll, ponieważ dużo nowych rzeczy doszło. Teraz przejdźmy do rzeczy. Smutno mówiąc, że nie wysłana została 1 praca a w tym  fioonnaa. A reszta wysłała swoje prace. Kolaże były piękne, wymiarowe oraz nie wymiarowe. Niektórzy nie zrozumieli co to kolaż i zrobili normalną stylizację. Jest to AlterrealLove oraz FunComTv, która pracą nie zachwyciła i w tym tygodniu one odpadają. Bardzo nam przykro. Do następnej edycji przechodzi 17 osób. (3 osoby odpadają). Kolaż Oliwcia_paris najbardziej mi się spodobał oraz praca MistAsh29634 też zostanie wyróżniena bo jest bardzo ładna i staranna (porównując z innymi). Gratulacje! :


 1. Praca "Wzorowa +" - [KLIK]


 2. Praca "Bardzo Dobra" - [KLIK]

Było sześć projektów dlatego w magazynie opublikowane zostaną sześć kolaży (zwyciężczynie zadania + 4 inne osoby). 

Następne zadanie będzie jutro o godzinie 12.00!

 Dziękujemy za udział w konkursie "Modelka Magazynu Glamuq" :


Odpadły : 





Zostało nas 17: 

- ada9000love
- Agata1998r.
- alesha49
- awcia
- bella12655
- coure096
- Exjudoczka
- karolinnaaa2222
- Ladybecia102
- lili1999silver3
- Magdusia500
- MissDirtyFresh
- MistAsh29634
- oliwcia_paris
- Phoebetonkin1
- TiaraAiwlys
- zuzia023

30 komentarzy:

  1. ;D gratuluję
    nie spodziewałam sie wyróżnienia ;0

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wszystkim dziewczynom, a tym co się nie udało , uda wam się następnym razem nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolaż oliwcia_paris *_* Cudo ! :D

    Gratuluje :D

    asia01

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, przeszłam! ;D
    Dzięki i gratuluję innym dziewczynom oraz powodzonka ;)
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW Piękny kolaż MistAsh29634 ;o Piękny, przejrzysty, pastelowy i jeszcze cudna stylizacja! Jak dla mnie cudeńko ♥ Gratuluję kochana, kawał dobrej roboty!

    I dziękuję pięknie za to wyróżnienie!

    oliwcia_paris

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkim gratuluję.



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję <3 Super prace

    OdpowiedzUsuń
  8. trudne zadanie było, cieszę się że przeszłam

    OdpowiedzUsuń
  9. nie spodziewałam się, ze przejdę ; o Dziękuję ! Gratuluje Oliwcia paris kolaż boski *_*

    coure096

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prace :)

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję ♥ Śliczne te kolaże :*
    milenazagrajek

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prace, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Wam!
    Wyniki są sprawiedliwe.

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Wam dziewczyny :D

    Minoda1999

    OdpowiedzUsuń
  16. Te pierwsze stylizacje są piękne <33

    OdpowiedzUsuń