23 lip 2013

Dlaczego









Witajcie, od dawna zastanawia mnie dlaczego na stardoll nie ma możliwości (choć raz) zmienić swojego nicku, ile ja bym dała, ze była taka opcja. Ta FIOLETOWASZAFA jest co najmniej dziwna i gdybym mogła pozbyłabym się tej strasznej nazwy. Ale wracając do sedna posta, dziś stylizacja z prze prze przecudowną sukienką, którą udało mi się na prawdę tanio upolować w bazarze.

Buty: B.bizou/ Pończochy: Decades/ Sukienka: B.bizou/ Torebka: Original future/ Kapelusz: Killach/ Okulary: Special offer/ Naszyjnik: Velved orchid/

45 komentarzy:

  1. Świetna sukienka! Jeśli kiedyś będziesz miała ochotę ją sprzedać, to daj mi znać :)

    Moje poprzednie konto miało `nie najlepszy` nick. Pisałam do adminów w tej sprawie kilkanaście razy. I nic. Jedynym ratunkiem była sprzedaż tamtego konta i przeniesienie się na inne :) Jeśli nie przeraża cię wizja zaczynania od 0 to polecam to rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacje, dobrze wybrane ciuchy, które razem tworzą całość. Jest to stylizacja kobieca i efektowna :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest cuuuuudna!
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka świetna, stylizacja również ;3
    Mnie też trochę dręczy fakt, że zmiana nicku jest niemożliwa. Bardzo chciałabym zmienić nick :c

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tam, nie jest aż tak źle, widziałam gorsze nicki :D A stylizacja przecudowna, strasznie podoba mi się ta sukienka i torebka!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja :D + Też bym chciała zmienić nick ._.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukienka jak i stylizacja <3 .

    Te chętnie bym zmeinila nich bo naati8 .. dziwny xD.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka wspaniałą i stylizacja również ;)

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka bardzo ładna i fajnie pasują do niej te buty, ale pończochy mi tu nie pasują ;)

    asia01

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna sukienka :* Stylizacja też śliczna ♥ Mnie też denerwuje fakt,że nie można zmienić nicku :/
    milenazagrajek

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja jest bardzo ładna. Uwielbiam połączenie czarnego i czerwonego. Buty ubóstwiam <3 I sukienkę też, chociaż jest spięta agrafkami ;D Co do twojego nicku dziwny hmmm.? Nie jest aż taki dziwny, ale na pewno bardzo oryginalny. Nikt nie ma innego takiego nicku. A mój? ada9000love . Dziecinny i bardzo znany ;/ Też chciałabym zmienić, ale niestety się nie da. Może admini jeszcze coś wymyślą?
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  13. Nick nie najgorszy :) a co do stylizacji to bardzo mi się podoba , uwielbiam połączenie czarnego i czerwonego . Sukienka na prawdę bardzo ładna i warta uwagi , chciałabym ją mieć *.*
    JasnaStyles

    OdpowiedzUsuń
  14. Nick da się zmienić. Moja koleżanka miała podobny nick do jakiejś dziewczyny i dostała informację od amina z linkiem , który pozwala zmieniać nick.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sukienka. Sama kiedyś pisałam do admina czy możnaby było zmienić nick bo Weronikao99 zdradza za dużo informacji -.- no ale...cóż.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prze piękna:} Stylowa, i te kolory (czytaj z podnieceniem, wtedy brzmi lepiej [haha]) och, ach... cudo:P

    hill88

    OdpowiedzUsuń
  17. stylizacja jest bardzo udana. kolory są świetnie połączone . jedyne co mi przeszkadza to ten kapelusz. ale pomińmy to ;D
    keirashy

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka jest rewelacyjna !



    Alicja888_Star

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja, czas na poszukiwanie tej sukienki, jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna sukienka i buty *.* W ogóle, cała stylizacja mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. super stylizacja te buty i sukienka sa boskie
    misiaStarFriend

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki tej stylizacji chyba kupię sobie ten kapelusz !
    Rosalie887

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna , najładniejsze są buty !

    szapira123

    OdpowiedzUsuń
  24. Również z wielką chęcią zmieniłabym nick ;/ Śliczna stylizacja, pomysłowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. SDStylizacja świetna, sama poluję na tą sukienkę i buty! Też chciałabym strasznie zmienić swój nick na stardoll :<

    OdpowiedzUsuń
  26. Super sukienka Świetna stylizacja na 5!Szkoda,że takiej opcji nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja :)


    misMiley345

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba da się zmienić nick. Karolinakochan zmieniła (miała karolinakochan6) :D
    Co do stylki- boska!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa stylizacja, ładnie wszystko ze sobą współgra. Ja ze swojego nicku jestem mniej więcej zadowolona :) Rose mi się podoba i nie wiem, na co mogłabym je zmienić

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna stylizacja, kocham te buty! :D

    Minoda1999

    OdpowiedzUsuń
  32. naprawde przecudowna ta stylizacja !! swietnie dobralas te dwa kolory! CUDNAA *-*






    karolina0208

    OdpowiedzUsuń
  33. Boska stylizacja! Wszystko ze sobą pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudna stylizacja *.*

    i troche zazdroszcze upolowania sukieneczki : 3

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawa stylizacja :> Sukienka cudnaa ^^ Buty to ja chyba kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Sukienka i buty cudne, a co do nicku zgodzę się w 100%, chciałabym zmienić go na jakiś bardziej oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  37. SUKIENKA PRZECUDNA♥, STYLIZACJA TEŻ NICZEGO SOBIE. A CO DO ZMIANY NICK'U TEŻ Z WIELKĄ CHĘCIĄ BYM GO ZMIENIŁA.
    Natalka9

    OdpowiedzUsuń