28 lip 2013

Crystalised



Hej, mam na imię Monika i od dziś będę dodawać swoje stylizacje na blogu. Mam 18 lat, interesuję się modą, sztuką, malarstwem, fotografią, designem... jednym słowem jestę artystę albo przynajmniej mi się tak wydaje ;).

Przechodząc do stylizacji.. teraz jak na nią patrzę to kojarzy mi się z pianką marshmallow. Spodnie 7/8 i oxfordy przeczą jednak tej dziecinadzie. Całość całkiem zgrabnie się prezentuje mimo falban, kwiatków i różnych faktur materiału. Pozostawiam wam stylizację do oceny.



Bluzka - Givenchy Tribute
Spodnie - Giambattista Valli Tribute
Płaszcz - Vivienne Tam
Buty - Archive





49 komentarzy:

  1. Też jestem duszą twórczą:) Stylizacja niezła podoba mi się bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kolor różowy, więc stylizacja mi się podoba. Ciekawe buty z archive, a płaszcz jest śliczny :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Te spodnie dziwnie wyglądają ale ogólnie jest ok :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się bardzo podoba ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam mieszane uczusia ;)).

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory są dobrze dobrane. Nie jestem przekonana do tej narzutki, ja bym ją zastąpiła czymś innym, albo bym jej w ogóle nie założyła ;)

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja :D Oby tak dalej :)

    asia01

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za kolorem różowym, ale ta stylizacja wpadła mi w oko. Świetna robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam :)
    Ciekawa stylizacja

    +bardzo lubię piosenkę C;

    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest naprawdę ok, tu może wydwać się dziwna, ale na w realu wow.
    ~ Bat-wavi

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja. - czy trzeba coś więcej dodawać ?!
    Rosalie887

    OdpowiedzUsuń
  13. Witamy ! ;)
    Prześliczna jest ta twoja stylizacja. Rzeczywiście, troszkę przypomina słodką piankę, ale to nic. Masz talent d robienia stylizacji. Bardzo mi się podoba.
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Moniu ;3 Stylizacja bardzo dobra, wykwintna i elegancka ;33

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja ;)
    Piosenka całkiem fajna

    szaniMiss12430

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj :33
    Hmm... Sama nie wiem co sądzić o tej stylizacji, ale nie jest źle ;3

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja jak najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawa stylizacja :)
    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna Stylizacja *-*

    LadyGirlIrena

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja nie jest zła jednak według mnie jest tam za dużo różowego więc strój jest za ,,słodki", ale jest ok :)) nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  21. OGÓLNIE STYLIZACJA UDANA, JEDNAK OSOBIŚCIE WYBRAŁABYM INNE SPODNIE. ;)
    Natalka9

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem co powiedzieć . Stylizacjajest moich marzeń ,tyle wystarczy :-)


    Alicja888_Star

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja świetna jak i ta piosenka <33

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam cristelised, a samych the xx słucham od ponad dobrych dwóch lat, zanim wszyscy zaczęli za nimi szaleć.

    Stylizacja bardzo dobra!

    OdpowiedzUsuń
  25. stylizacja po prostu świetna,dobrze dobrane kolory.
    Megagwiazda22

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna stylizacja :) Bardzo lubię różowy kolor ;)

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładna stylizacja ;)

    monia98gw

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się :)
    JasnaStyles

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszędzie szukam tego płaszczu. Twoja stylizacja jest świetna. Te buty dodają charakteru.



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  30. Boska :D Ten róż... <3
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  31. Różowaaa! Całkiem ładna stylizacja ;))

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przepadam za różem , ale tu jest ślicznie ;)

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń