27 cze 2013

Gold

Cześć, właśnie wczoraj wróciłam z Warszawy, z wycieczki klasowej. Miłe zaskoczenie w związku z pogodą, niby miało padać, ale wyszło inaczej. Cały czas słoneczko. Dużo zwiedzania, nogi mnie bolą, nie cierpię odcisków. Dlaczego ja nie wzięłam wygodniejszych butów?! Nigdy więcej na wycieczkę w butach kupionych przed wyjazdem. Warszawskie Łazienki są piękne, w Centrum Kopernika bardzo ciekawie, a Narodowy bardzo mi się spodobał. Co do stylizacji, robiłam ją kilka dni temu, ale nie miałam czasu dodać, pakowałam się i rozpakowywałam na wycieczkę. Stylizacja utrzymana w kolorze czarnym i białym, oraz złote dodatki.




okulary Special Offer sukienka Voile top Fallen angel spodenki Decades pasek Apres ski 
torebka Superrash bransoletka LE buty Miss sixty + M.fashion 


7 komentarzy: