29 gru 2013

jesteśmy do góry nogami...

Już niedługo nowy rok. Jak wasze przygotowania do sylwestra? Jestem cała zabiegana. Zapominam o ważnych sprawach. Przypominam, że 31 grudnia na blogu odgrywa się dzień zabaw, zapraszam. 
Stylizacja na dziś jest inna niż zwykle robię. Nie wiem czy przypadnie wam do gustu.
Bardzo lubię nowy sweterek tribute, ponieważ można go założyć prawie do każdego stroju.
Podoba Wam się stylizacja? :*


A tu Wam dam piosenkę, która od paru dni mnie prześladuje: 

"(...)Wiem, że jesteśmy do góry nogami,
Więc trzymaj język za zębami i wysłuchaj mnie.
Wiem, że zostaliśmy stworzeni by psuć.
To co? Nie mam nic przeciwko. 
Zabiłeś światło, więc odsłoń rolety.
Nie tłum iskier w twoich oczach.
Wiem, że zostaliśmy stworzeni by psuć.
To co? Nie mam nic przeciwko(...)"

6 komentarzy:

  1. Śliczny set. :) Piosenka mnie też od neidawan prześladuje. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęła bym tylko tą "czapkę"
    i byłoby idealnie

    paige.mathews

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie stylizacja przypadła do gustu- jest fajna. Masz rację ten sweterek pasuje do każdej stylizacji. Jedynie co bym zmieniła to buty i czaplę a reszta jest idealna. nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty koszmar. Weźcie usuńcie ta beznadziejna muzyke światczna

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna, ale zmieniłabym te buty, koszmarne są ;c

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń