31 lip 2013

Flickan och Krakan.


Moja ciemna, właśnie opalona odmiana. Niedawna moja metamorfoza, po prawie 3 miesiącach czekolady. Miałam już dosyć patrzeć na tego karmelka. A jak stylizacja? Główną rolę grają tutaj cekiny i wszelkiego rodzaju świecidełka. A co do poszczególnych części garderoby, to bardzo ucieszyłam się, kiedy ponownie do Starplazy weszły różowo-pudrowe czółenka i ten oto top. No nie mogę powiedzieć, że Admini nie dbaja o moje fundusze..

Kapelusz - Bonjour Bisou
Top - Hot Buys Retro
Kardigan - Bonjour Bisou
Sukienka/spódnica - RARE
Buty - Hot Buys Retro
Naszyjnik - Velvet Orchid
Torebka - Bonjour Bisou 
Zegarek - Hot Buys Retro 

Na koniec piosenka, którą kocham i przeszło od pół roku słucham ją non stop - na śniadanie, obiad i kolacje. Znacie ją? (Mans<3)


37 komentarzy:

  1. oOooOoOou ♥ Śliczna stylizacja ♥ ! Wszystko tak idealnie pasuje !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju ale piekna.Masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznaa jest ! Fajne połączenie :D
    JasnaStyles

    OdpowiedzUsuń
  5. STRASZNIE PODOBAJĄ MI SIE TWOJE STYLIZACJEEE *_*

    CoolMajka1999

    OdpowiedzUsuń
  6. *_*Genialna *_*



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  7. Dosyć ciekawa, wszystko do siebie pasuje kolorystycznie. Jest okej.

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW , na prawdę super, choć nie do końca jestem przekonana do blazera, ale i tak jest ładnie :d


    asia01

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorystyka współgra ze sobą fantastycznie, spójna całość dlatego stylizacja mi się podoba *_*

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow . ;o Śliicznaaa stylizacjaa <333
    Stardoll: Zuzannaax3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, ale jak dla mnie, za dużo błysku :)

    Minoda1999

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że strasznie podoba mi się ta stylizacja. Wszystko ze sobą współgra,łącznie z dodatkami. Lubię to ! :)
    A piosenka faktycznie jest dobra, lubię takie klimaty :)

    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja. Najbardziej podoba mi się połączenie kolorów. Celująco dobrałaś ubrania. Wszystko wygląda tak pięknie i kobieco. Robisz nieziemskie stylizacje, które są w moim guście ;)
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownaa ! Bardzo fajnie użyłaś tego różowego topy hb ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie stylizacja jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko jedno - WOW !


    Alicja888_Star

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie, ale pisze sie '(...) bizou'

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie ślicznie idealnie :)))Bardzo podoba mi się ten ubiór :P nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja <3



    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna stylka. Elegancka, ale lubię Twoje stylizacje, każda ma w sobie to ,,coś'', co daje jej świetny efekt.

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna, taka błyszcząca *.* Jednak trochę nie pasuje kapelusz, bo źle nakłada się na włosy, buty też niezbyt mi się podobają, reszta jest OK

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię szpiczastych butów, a tu mi się baaaedzo rzucają w oczy, dla mnie stylizacja jest na 7/10, ale może dla innych ....
    Rosalie887

    OdpowiedzUsuń
  23. CUDOWNE DOBRANE, STYLIZACJA BARDZO MI SIĘ PODOBA.
    Natalka9

    OdpowiedzUsuń
  24. Boska <3
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna, elegancka stylizacja. Takie lubię :)

    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna , już ją uwielbiam ! ! !

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń