3 sie 2014

YOLO- You Oughta Look Out

Buty- Orginal Future
Spodnie- Callie's Picks
Torba 1- Decades
Torba 2- Callie's Picks
Kurtka- Archive
Pasek- It Girls
Koszulka- Mr.
Okulary- Mr.
Czapka- Orginal Future

Witajcie, co tam u Was ciekawego? Pochwalcie się jak Wam miają wakacje ;)
Ja od kilku dni mam "fazę" na The Lonely Island, dalczego nie znałam ich wcześniej, oni są po prostu genialni, nigdy nie lubiłam hip-hop'u czy rap'u, ale dla takiego poczucia humoru i chwytliwych tekstów oraz teledysków, nie mówiąc już o nich samych można się poświęcić <3

Stanik zdobywa dfvgtgfg, a spódniczkę Weronikao99
Zgłoście się w mojej KG w ciągu 24h inaczej te rzeczy przepadną

Loteria:
Nuta:


<3



9 komentarzy:

  1. Dziękuję za spódniczkę, zgłoszę się po nią rano. Ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ich, mogę słuchać na okrągło. Uwielbiam mother's day. "Every mothers day needs a mother's night" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z checia poslucham, bo jakos tez ich przegapilam. Co do stylizacji- sportowa, na luzie, jak najbardziej mi sie podoba. Wakacje mijaja za szybko niestety ;/ a we wrzesniu musze jeszcze dobyc praktyki. W chwili obecnej jestem na wsi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetna stylizacja, te włosy dodają takiego klimatu do looku. Bardzo mi się podoba.

    dfvgtgfg

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladna stylizacja, swietnie dobrane kolory, ale brakuje mi tutaj naszyjnika.
    kadaer010

    OdpowiedzUsuń