6 sie 2014

Lily

Buty- Voile+Special Offer+Royalty
Spodenki- Archive
Pasek- Fendi Tribute
Spanik (bikini)- Riviera
Narzutka- Mark Fast Tribute
Ten teges na szyi- Riviera
Okulary- Riviera+Decades
Kapelusz- BB

Nie ma to jak trzy pary butów, swoją drogą chciałabym tak kiedyś spróbować w realnym świecie... A zresztą nie słuchajcie mnie, tego nie było...
Zimno, pada i nie mam chłopaka idę po mój kapelusz goryczy by wypłakać me łzy, gdzieś nad Popradem...
Adios Amigos
[Chciałam tutaj napisać muchachos, to znaczy chłopcy(=faceci), bo to fajniej brzmi, ale ze względu, że jest tutaj wiele dziewcząt zdecydowałam, że zostanę przy amigos...]

Kopertówkę z ostatniej loteri wygrywa szklanka9!
Zgłoś się do mojej KG w ciągu 24h inaczej nagroda przepadnie.

Loteria:

Nuta:




11 komentarzy:

  1. Z butami przegiełaś, wystarczyłyby tylko te fioletowe. :)
    Stylka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie! Stylizacja jest niezwykle bogata i ciekawa. Moim zdaniem buty to nie przegięcie, a bardzo dobry efekt końcowy!

    dfvgtgfg

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się buty nie bardzo podobają, gryzie mi się ten czarny z delikatnymi kolorami, ale pomysł ciekawy :) stylizacja świetna, podoba mi sie narzutka, ma piękny kolor

    diablebleu1992

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się buty spodobały, ale ten pomarańcz nie do końca pasuje mi do reszty stylizacji, poza tym super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna ;D nikiwi2468 Coraz lepiej ci idą te stylizację oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna, poprostu genialna, naj, chociaz brakuje mi tutaj kopertowki
    kadaer010

    OdpowiedzUsuń
  7. lepsze by byly mniej kombinowane buty. gora mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylka. Nie wylosowuj mnie, gdyż mam te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna, ale 3 pary butów, to za dużo.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na buty na cały look zresztą też podoba mi się połączenie butów z kurteczką <3
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń