19 cze 2014

Yellow

Buty <3- Saint Laurent Paris Tribute
Torba- Rio
Spodenki- Archive (sb)
Koszula- SDF
Stanik- Basic
Zegarek- Evil Panda (sb)
Kolia- Sait Laurent Paris Tribute

Siemaneczko, wreszcie znalazłam trochę czasu, by obkupić (czy takie słowo w ogóle istnieje?) się w najnowszą kolekcję <3 Te buty są piękne!
Co u was słychać? 
Ja mam dla was suchar!
Co mówi palma do palmy?
.
.
.
Zapalmy!
*bam dum tss*
Nicole taka śmieszna, hihihi.
Co myślicie o stylizacji i o najnowszej kolekcji SLP? 
Do napisania xx 

PS: W mojej klasie jest chłopak, który ma wprost wyśmienite ciało mrrrr, no dobra za dużo kawy, podmieńcie to... Pa! (Raz jeszcze) 

8 komentarzy:

  1. Dalobym jeszcze coś żółtego, ale jest ok. :D
    Widzę humorek dopisuje xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znalazłam nic w dokładnie tym samym odcieniu, więc zrezynowałam :c A humorek dopisuje i to bardzo hahahaha A w sumie sama nie wiem czemu ;)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba! A te żółte buty to pierwsza rzecz jaką kupiłam z tej kolekcji ;)
    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Koszula jest piękna ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie pasowałby tutaj ,,basicowy'' stanik bez ramiączek. Ma prawie dokładnie ten sam odcień co buty. :) A tak to ładnie, ale dałabym coś żółtego jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ;)
    Jezuu ile ja bym dała żeby mieć ciacha w klasie...

    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń