8 cze 2014

Inaczej

Buty- Voile+ Callie's Picks
Skarpetki- Pretty'n Love
Spodnie- Giambattista Valli Couture Tribute (zabijcie mnie jeśli inaczej się to pisze)
Koszula 1- Saint Laurent Paris Tribute
Koszula 2- Archive (sb)
Pasek- Wild Candy

Cześć i czołem, jest niedziela, jutro do szkoły, w środę egzamin ustny, a za tydzień w czwartek i piątek próbny egzamin pisemny, cóż widzicie (u góry) jakie są efekty mojej nauki, mówiłam, że ubiorę koszulę z koszulą i ubrałam, jest inaczej niż zwykle, ale co tam od czasu do czasu można zaszaleć ;)

4 komentarze:

  1. gdyby nie te koszmarne połączenie skarpetek z obcasami...

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mnie odrzucają te skarpetki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie koszul jest naprawdę fajne, natomiast cała reszta niekoniecznie mnie przekonuje. Do tej purpurowej koszuli nie wybrałbym eleganckich spodni, zwłaszcza w tym kolorze, buty i skarpetki w tym wydaniu też mnie nie przekonują. Góra pomysłowa i naprawdę z potencjałem, natomiast dół słabo :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle się tu dzieje, że sama nie wiem co powiedzieć :D Połączenie koszuli z koszulą ujęło mnie za serce, szczególnie że zrobiłaś to tak aby stój był ciekawy i przyciągał spojrzenia na dłużej jednak uniknęłaś w nim bałaganu i chaosu, nawet pomysł na buty współgra z koszulą :) Makijaż też dopasowałaś, zadbałaś o to aby nic nie odstawało i nie było w tej stylizacji bezcelowe. Pewnie posypie się też kilka negatywnych komentarzy ale nie zwracaj na to uwagi ani nie zmieniaj swojego sposobu na stylizację, ponieważ najlepsze w nim jest to, że dajesz tam cząstkę siebie i nie boisz się być trochę inną, niż powinnaś ;3
    MissNatella1997

    OdpowiedzUsuń