2 sty 2014

Tried Year


  
 Witajcie!
  Cieszycie się że już jest 2014 rok? To ja was trochę    zasmucę...
"Jednym z najbardziej ponurych proroctw na 2014 rok jest III Wojna Światowa. Rozpocznie się od konfliktu na wielką skalę w Iranie i Syrii, do którego zostanie wciągnięta cała wspólnota międzynarodowa. Wojna rozszerzy się na wszystkie państwa Wschodu. Korea Północna wprowadzi wojska na terytorium Korei Południowej, a Rosja nie będzie mogła  zachować neutralności i włączy się w krwawą wojnę."

*Tak głosi moja nowa apka na iPhonie, Wiedza      Bezużyteczna.




Kapelusz- B.bizou
Sweterek- Nelly.com
Spódnica- YSL
Torba- CHANEL
Buty- Archive + Fallen Angel + sciarpina

*starałam się nie popełnić błędów w nazwach sklepów, 
  jeśli są to przepraszam





8 komentarzy:

  1. fajny pomysł z tymi butami :)
    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  2. A teraz z serii "Paweł Pociesza"
    Świat Wiedzy głosi "III Wojna Światowa jest przewidziana tylko na 2014 rok, jednakże jeśli ani Irak, ani Rosja(która na ostatnich dniach skierowała wszystkie swoje rakiety balistyczne którkiego zasięgu w stronę polski[ustawione wzdłuż naszej granicy z obwodem kalingradzkim i białorusią]) nie zrzucą bomb nuklearnych, 3 Wojna Światowa odbędzie się tutaj, w internecie. :) :D + Muszę dodać ale dla mnie to śmieszne Korea PŁN, che atakować o 239429560346 razy śilniejszą Koreę PŁD. dla mnie to niesmiesnzy żart tego ich całego władcy. :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomiałbym, stylizacja piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komplement i za POCIESZENIE Pawełku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile ja wojen przeżyłam, końców świata, powinni mnie ogłosić BOSSEM.
    No cóż wielki Kim Dzon 'jakiś' (zbyt wielu ich żebym pamiętała kto teraz 'rządzi'), potomek Kim Dżonów, chce tak jak przodkowie upodobnić się do Hitlera, żałosne ale prawdziwe. Kara więzienia (w sumie śmierci, bo nikt z niego nigdy nie wyszedł cały) za zbyt małe opłakiwanie śmierci Kima Dzona nr 1... ludzie głupieją.
    Pomimo polskiej polityki i tak jestem szczęśliwa że to właśnie tu się urodziłam, seriously.
    BANG
    Co do stylki to emejzing.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, śliczny sweterek. Pasuje do spódniczki, spodni torebki i wszystkiego. Niezły pomysł na stylizację nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń