11 sty 2014

She keeps my life

Witam. Starałem się zrobić coś ładnego z tą torebką z Chanel, ale jakoś mi nie wychodzi. Będę się starał i dodawał wam kolejne, aż będę zadowolony. :D Ogółem chyba rozdzielczość bloggera się poprawiła, mój humor też, chyba przez oceny(Uwielbiam gdy taka jedna pindzia, mówi ze mam lepszą średnią od niej - Miód na uszka). Nie mogę się zabardzo rozpisać, bo jeszcze charakterystyka Goplany(Nie, nie tej czekolady XD) na mnie się czai. Podoba wam sie ? Komentujcie!


Kapelusz - Killah
Płaszcz - MSW'13
Naszyjnik - Nelly.com
Torebka - Chanel
Rajstopy - Film Theory
Buty - Special Offer


Wyczekiwanie wyników wielu konkursów...

1 komentarz:

  1. Ślicznie, bardzo ładna stylizacja. Wszystkie idealnie połączone. Ten płaszczyk jest najlepszy:) Dodatki też nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń