21 sty 2014

Problems, problems everywhere

Witam.
  Chciałam Was poinformować, że albo nie będzie mnie przez pewien czas, albo posty będą się rzadko pojawiać. Czemu? Otóż mój komputer jest w fatalnym stanie, szczerze powiedziawszy ledwo chodzi. Robienie stylizacji w tym momencie zajmuje mi ok. 3h, co odbiera mi chęci do robienia następnych. Mam nadzieję, że za niedługo będzie wszystko będzie pod kontrolą.
______________________________________________________________________________________

(przepraszam za szary odcień, ale gimp nie chce mi się włączyć)

spódnica | Basics
bluzka | Basics
buty | Nelly
kurtka | Callie's Picks
kapelusz | Bizou
torebka | Bizou
okulary | CHANEL tribute
bransoletka | Riviera

2 komentarze:

  1. Kontrolą* Stylizacja jest sliczna, ale razi mnie tutaj złota wstawka na torebce. :c + Śliczna twarz *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja, w troszkę ciężkich klimatach stworzona. Śliczna kurteczka i buciki. Natomiast szara spódnica maxi dodaje charakteru. nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń