13 sty 2014

O jeden dzień mniej do weekendu



Ohh długo myślałam żeby udostępnić wam tą stylizację ale się przemogłam i macie. Przeżyłam poniedziałek, co nie było łatwym zadaniem. Na szczęście jutro mamy same luźne lekcje. Na wf-ie pewnie nie będę ćwiczyła, bo mi się nie chce. A na dwóch lekcjach polskiego będziemy oglądać spektakl telewizji BBC pod tytułem "Romeo i Julia". I co z tego, że w czwartek piszemy z tego rozprawkę, jak 2 lekcje przepadają. Powiem wam szczerze, że byłam niezwykle zaskoczona jak z rosyjskiego dostałam 5, na który wcale się nie uczyłam.


Kurtka - Jean Paul Gaultier Tribute | Legginsy - No name | Buty - Callie's Picks | Bluzka - Basic | Kopertówka - Nelly.com | Tatuaże x2 - Evil Panda


2 komentarze:

  1. Piękna stylizacja. Wszystko super połaczone. Jest tak inaczej- przecudowne spodnie, niebo. Bardzo mi się podobają, tak samo jak kurteczka. Czekam na więcej nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń