19 sty 2014

Now I see fire Inside the mountain



Postawiłam na prostotę i elegancję. Połączyłam biel i czerń ze złotem.
Nie wiem która wersja lepsza, więc dałam wam dwie - z narzutką i bez.
Jestem totalnie zmartwiona tym, że weekend dobiega końca. Szybko przeleciał, a jutro do szkoły.
Najgorsze jest to, że mam do 16:30,  później trening piłki ręcznej do 19:00.

Top - Basic | Spódnica - PPQ | Buty - Millionaire Fashion | Torebka - Callie's Picks | Naszyjnik - Voile | Pasek - Callie's Picks | Narzutka - Riviera




5 komentarzy:

  1. Piękna! ♥ Wersja bez narzutki lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, elegancko i kobieco. Klasyka *_*. Stylizacja z jak i bez narzuty mi się podoba. Fajna spódnica i dodatki nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja piękna, ale twarz troche za mocno umalowana :):*




    marysiajula

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna! Tylko dość nie estetyczniezałożone ubrania.

    OdpowiedzUsuń