5 sty 2014

Na nowo My ♥

"(...)Wszystkie piosenki o jednym: Złote zęby, Grey Goose*Ćpanie w łazience, Plamy krwi, Suknie balowe, Niszczenie pokoju hotelowego
(...) 
A wszyscy tylko o jednym: Kryształ, Maybach, Diamentowe zegarki, Odrzutowce, Wyspy, Tygrysy na złotych smyczach(...)"

Już niedługo wyniki dnia zabaw oraz konkursy i loterie, śledźcie Glamuq.


Dzisiejsza stylizacja jest w podstawowych kolorach.  Dlaczego tak ciemno? Sama na te pytanie nie mam odpowiedzi. 
Chciałam Wam podziękować, że już jest nas tak dużo.  Niedługo 1000 obserwatorów

Chcielibyście obchodzić hucznie imprezę blogową? 


Kolczyki/Le, Jacket/Bizou , Bluzka(1)/Bizou ,Bluzka(2)/Miss Sixty ,Spodnie/Royalty ,Torebka/Antidote , Buty/Matrix12


*Grey Goose - luksusowa francuska wódka.

9 komentarzy:

  1. świetna, ale trochę za duża :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, ale duża xDD
    zmincie ten brzydki bane u gory ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja, taka rockowa!
    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja piękna! Jak przypuszczam na konkurs na UZ, też się nie dostałem. A z tego co widzę spokojnie byś się dostała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie, fajna stylka. Pomysłowo wszystko idealnie połaczone fajna torebka i bluzeczka w paski reszta tez okey nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  6. btw fajny tytuł obrazka hahahah

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahah to moja siostra :)
    Hahahah żal mi jej xD
    Grałam w telefon a ona zrobiła stylke :)
    I tak nazwała Pff. :D

    OdpowiedzUsuń