18 sty 2014

Ciężki tydzień...

Cześć! Na początku chciałam was przeprosić, za to że nie dodawałam postów. Muszę przyznać,  że ten tydzień był koszmarny! Jak wiecie, zbliża się już koniec półrocza i  zaczynają się poprawy :D. Dniami i nocami uczyłam się jak nie na sprawdzian, bądź kartkówkę, to na odpowiedź ustną. Tak czy siak, to co chciałam - poprawiłam. Teraz postaram się regularnie dodawać posty ;)

A u was jak tam z ocenami? Poprawiliście się już ze wszystkiego? ;)
___________________________________________

Sukienka - Kostium YH + Spódniczka Elle + 2x Spódniczka Wild Candy + Top Basic + Hb Top 

Rajstopy - Basic

Buty - Yh + Denim & Supply Ralph Lauren

Kopertówka - Nelly.com

Kapelusz - B'Bizou

Podoba wam się? 




2 komentarze:

  1. Mrrr przepięknie, stylizacja bardzo dobrze wykonana i pomysłowo. Ładną stworzyłaś sukienkę, skomplikowaną ale śliczną.Dodatki tutaj też pasują i dodają takiej elegancji nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się, stylizacja bardzo przecietna.

    OdpowiedzUsuń