10 sty 2014

Blue & white.

Jak wam minął dzisiejszy piąteczek? Ja jestem padnięta, nie mam już siły. Z okazji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, u nas w szkole została zorganizowana dyskoteka dla klas 1-6 podstawówki, na której każde dziecko mogło wesprzeć potrzebujących wrzucając do puszek symboliczną kwotę. Z racji, że jestem już 3 kl. gimnazjum, miałam za zadanie wraz z koleżankami zadbać o to, by wszyscy dobrze się bawili. Zorganizowałyśmy kilka konkursów z nagrodami, dzieciaki świetnie się bawiły, a później dołączyłyśmy się do nich i balowałyśmy na parkiecie :D.
_________________________________________________________________________________
                       

Koszula - Chanel Tribute
Narzutka - Tingeling
Sweter - Basic
Spodnie - B'Bizou
Buty - Nelly.com
Torba - Basic
Okulary - Le
Kapelusz - B'Bizou


Jak wam się podoba? 
Zachęcam do komentowania, liczy się dla mnie każda wasza opinia ;)

2 komentarze:

  1. Robisz strasznie wielkie screeny. Stylizacja bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. mnie się bardzo podoba. Przepiękna jest ta narzuta, pierwszy raz ją na oczy widzę. Ma fajny kolorek. Spodnie i sweter pasują tu idealnie a buty pod kolor tylko dopełniają stylizację. Jeszcze dobrze dobrane buty nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń