22 gru 2013

Just one last time

W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca. 










Powiedzmy sobie szczerze, że ja powoli też myślę nad odejściem z bloga. Nie jest tego pewna na 100% ale jak najbardziej w mojej głowie pojawiła się taka myśl. Szkoda mi, że Badscere odeszła ponieważ lubiłam jej stylizacje ale też nie dziwię jej się, bo komu chce się pisać dla 2-3 osób skoro kiedyś blogi tętnił życiem. Na porządku dziennym było tu 25-30 komentarzy, a teraz ledwo da się wyciągnąć 5 . Cieszę się, że Magda dodała post ponieważ może to ona wreszcie rozkręci bloga. Jeszcze nie odchodzę stwierdziłam, że poczekam ale jeśli będzie tak dalej to nie będę marnowała swojego czasu.
PS. Właśnie sobie oglądałam Titanica no i oczywiście musiałam płakać :c

Top - Pretty n' Love
Spodnie - Denim & Supply
Kopertówka - Voile
Buty - Voile


7 komentarzy:

  1. Podoba mi się, tylko nie wiem o co chodzi z tymi różowymi włosami XD Wspomniałaś o mnie w poście <3

    OdpowiedzUsuń
  2. PS: ktoś coś wie co się stało z nagłówkiem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Michalina wybacz dostałam jakiegoś bzika na punkcie różowego, muszę to zmienić :) Myślałam, że ten nagłówek to tylko tak u mnie.
    Dziękuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm nie jest źle, wszystko dobrze połączone. Fajne jeansy jedynie fryzura mi tu nie pasuje nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń