10 lis 2013

Open Black Cape

Przedstawiam wam właśnie mój płaszcz, o którym mówiłam w ostatnim poście, pod którym widziałam mieszane komentarze, dobre i te złe. Stylizacja miała być na początku jesienna, ale te podwinięte nogawki przy spodniach i białe buty sprawiły, że taka nie jest. Brakuje mi jakiejś torebki, ale nie wiedziałam jak ją dodać przy tym płaszczu.


płaszcz | Pet a Porter Clothes Horse
biustonosz | Basics
bluzka | Bizou
spodnie | Windows On The World
buty | Denim & Supply

***
WYNIKI KONKURSU NA STYLIZACJE Z ELEMENTEM RÓŻOWYM

Boho Furvest oraz 10sd wygrywa
...
KLUSIA03!



Gratulacje zgłoś się po nagrody na moje konto (Badscere).

3 komentarze:

  1. Na wstępie bardzo się cieszę, że moja stylizacja Ci się spodobała i udało mi się wygrać różowy konkurs :)
    Twoja stylizacja również mi się podoba, świetne są te spodnie i płaszcz :d

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że mi się nie udało :( Bardzo chciałam Boho Furvest :c Ale gratuluję :)

    Co do stylizacji-bardzo mi się podoba, tylko szkoda, że stanik tak wystaje.

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, wszystko dobrze dobrane. Płaszczyk prześliczny spodnie też. Jest okey nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń