24 lis 2013

Nothing


***

Hej, byłam chora, ale jutro już idę do szkoły, nienawidzę tych zaległości i przepisywania. Dzisiaj więc krótko, mam jeszcze matematykę, już od tych działań miesza mi się w głowie, dlatego zrobiłam sobie przerwę na chwilę ze Stardoll i od czwartku, bo wtedy byłam ostatnio na Stardoll, bardzo dużo nowości, LE Decor i jakaś tajemnicza wiadomość od Adminów o "lepszym Stardoll". Już nie nudzę, czas na stylizację. Typowa mieszanka stylów, czekam na hejty.

okulary | PPQ
koszula | Nelly.com
naszyjnik #1 | Original Future
naszyjnik #2 | Hot Buys
narzuta | PPQ
spódniczka | Archive
torebka | Decades
buty | Voile
bluzka | PPQ

2 komentarze:

  1. Ciekawa :D Jedyne, co mi tu nie pasuje, to okulary :c

    zuzia0233

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet mi się podoba, jest fajnie- słodko i fioletowo hehe. Podoba mi się ta narzuta z PPQ i spódniczka. Jest fajnie nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń